ציפי רימל ובתה התינוקת נועם רחל והאב אפרים (צילום: באדיבות המשפחה)
ציפי רימל ז"ל ובתה התינוקת נעם רחל ז"ל והאב אפרים (צילום: באדיבות המשפחה)

הערב בכיכר ציון: חניכי תנועת עזרא מתפללים לרפואת הפצועים בתאונה הקלטנית בצומת גבעת זאב

חניכי תנועת הנוער עזרא יתאספו החל מהשעה 20:00 לתפילה לרפואתם של רכז אזור ירושלים אפרים רימל ובנו איתי, כמו גם לעילוי נשמתם של אשתו ציפורה ובתם נעם רחל, שנהרגו בתאונה הקטלנית בכביש 433

פורסם בתאריך: 1.12.19 19:54

חניכי תנועת עזרא ומדריכי תנועת הנוער יתאספו הערב (ראשון, 1.12) בכיכר ציון לתפילות לרפואתם של רכז איזור ירושלים התנועה אפרים רימל ובנו איתי, אשר נפצעו באורח קשה בתאונה הקטלנית שאירעה במוצ"ש בלילה בצומת עופר בכביש 433.

בנוסף, יתפללו חניכי ומדריכי תנועת עזרא לעילוי נשמתן של ציפורה רימל ז"ל, רעייתו של אפרים, ובתם המשותפת נעם רחל ז"ל, שנהרגו בתאונה הקטלנית.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מתנועת עזרא נמסר כי "תנועת הנוער עזרא אבלה וכואבת על מותן של ציפי רימל ובתה התינוקת בת שלושה שבועות נועם רחל זכרונן לברכה, אשתו ובתו של אפרים רימל, רכז אזור ירושלים בתנועה, בתאונת הדרכים הקשה שאירעה הלילה ליד גבעת זאב. התנועה שולחת תנחומים למשפחה ומתפללת לרפואתם המלאה של אפרים ושל בנו איתי".

שאול דה מלאך, מזכ"ל התנועה מוסיף ומספר כי "אפרים נכנס לתפקידו בתנועה לפני מספר חודשים והביא איתו הרבה מאוד שמחת חיים וחדוות עשייה לתפקיד. רק לפני כשלושה שבועות שמחנו וחגגנו איתם את הולדת ביתם נועם רחל, בשמחה גדולה בתנועה, וכעת אנו מזועזעים לשמוע על התאונה המחרידה שבה ציפי ונועם רחל מצאו את מותן. אנו מתפללים כולנו לרפואתם של אפרים ובנו איתי".



כפי שפורסם ב"כל העיר" הבוקר, אמש (מוצ"ש), סמוך לחצות, התרחשה תאונת דרכים קטלנית בכביש 443, סמוך לצומת גבעת זאב, שבה נהרגו ציפי רימל ז"ל מנוה צוף, בת ה-34, ובתה נועם רחל ז"ל. בתאונה הקטלנית היו מעורבים עוד ארבעה כלי רכב, וחמישה בני אדם נוספים נפציו, ביניהם בנה של ציפי רימל ז"ל, איתי, בן ה-10, שנפצע באורח אנוש לאחר שנלכד באחד הרכבים. צעיר בן 18 נפצע ופונה במצב בינוני-קשה. בתאונה נפצעו עוד שלושה בני אדם באורח קל. עוד בין הפצועים – אב המשפחה אפרים רימל, שמצבו בינוני-קשה.

במשטרת ירושלים ציינו כי "מיד עם התרחשות התאונה, הגיעו למקום שוטרים ובוחני תאונות הדרכים של המשטרה שפתחו מיד בחקירה לבירור הנסיבות תוך איסוף ראיות וממצאים, שהעלו עד כה את החשד כי התאונה התרחשה מרחק קצר לפני צומת גבעת זאב\מחנה עופר (מכיוון ירושלים לכיוון מודיעין) בזמן שהרכבים ככל הנראה עוד היו בנסיעה, וכתוצאה ממנה נפגעו 3 רכבים נוספים שעמדו בצומת. עוד עולה החשד כי הרכב הפוגע נסע במהירות הגבוהה מהמותר בקטע כביש זה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל

    שוודי בן 18,הרס משפחה כיוון שנסע במהירות מופרזת,אל תתנו להם רישיונות נהיגה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר