דני כץ ז"ל (צילום: אורן בן חקון)
דני כץ ז"ל (צילום: אורן בן חקון)

לזכרו של דני כץ ז"ל: משחק בארנה בין עובדי עיריית ירושלים להפועל ירושלים בכדורסל

כשלושה וחצי חודשים לאחר מותו הטראגי של כץ ז"ל, שנחשד במעורבות בפרשת החשד לשחיתות בחברה העירונית אריאל, החליטו המשפחה, חברת אריאל ואגודת הפועל ירושלים לקיים משחק כדורסל לזכרו

פורסם בתאריך: 1.12.19 18:10

מחר, שני (2.12), יתקיים בארנה משחק ראווה לזכרו של דני כץ ז"ל, בן 37 במותו, עובד עיריית ירושלים ששם קץ לחייו לאחר החשדות שעלו כנגדו בפרשת החשד לשחיתות בחברה העירונית אריאל.

את קיום המשחק יזמו משפחתו של כץ ז"ל, חברת אריאל ואגודת הפועל ירושלים בכדורסל, שכץ ז"ל היה אוהד מסור שלה. משחק הראווה יחל בשעה 18:00 ויפגיש בין הפועל ירושלים לבין נבחרת הכדורסל של עיריית ירושלים. לאחר המשחק תיערך התכנסות ויישאו דברים לזכרו של כץ ז"ל.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יוני פרנסה, מנהל קבוצת הכדורסל של העירייה ואחד המארגנים של משחק הראווה לזכרו של כץ ז"ל: "לאחר מותו הטראגי של דני ידעתי שצריך להנציח את זכרו בדרך כלשהי. דני היה מנהל קבוצת הכדורסל של העירייה ואוהד מושבע של הפועל ירושלים, טבעי הדבר שיהיה משחק לזכרו בארנה, מקום שהוא כל כך אהב. דני ראוי לכך שנזכור אותו בצורה מכובדת, וכך פעלתי על מנת לעשות לזכרו אירוע שאני מקווה שיהפוך למסורת".

בוועד העובדים של עיריית ירושלים נרתמו אף הם לטובת קיום המשחק וסייעו בהכנות אליו. בשיחה עם "כל העיר" אומר אייל לוי, יו"ר ועד העובדים: "מותו הפתאומי של דני כץ ז״ל הכה את עובדי עיריית ירושלים בתדהמה. דני ז״ל היה אוהד מושבע של הפועל ירושלים, ומרגע שמשפחתו ביחד עם חבריו לעבודה החליטו לארגן משחק כדורסל לזכרו, נרתם ארגון העובדים למטרה וסייע לעניין ככל שנדרש. ארגון העובדים והעומד בראשו ינצרו בליבם את דני כץ ז״ל לעד".

מעיריית ירושלים נמסר כי "אגודת הפועל ירושלים, המשפחה, וחברת אריאל החליטו לקיים משחק כדורסל לזכרו של דני כץ ז"ל, שהיה אוהד של הפועל ירושלים. המשחק יהיה בין הפועל ירושלים לבין נבחרת הכדורסל של עירית ירושלים בהיכל הספורט ארנה".



כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", כץ ז"ל, מנהל ארכיב גנזך באגף רישוי ופיקוח בעיריית ירושלים, היה אחד מהחשודים המרכזיים המרכזיים בפרשת השוחד בחברה העירונית אריאל שהתפוצצה ב-6.8.19, עם מעצרם של כץ ז"ל, מנכ"ל חברת אריאל ציון תורג'מן ועובדת נוספת בחברת אריאל. השלושה – תורג'מן, כץ והגורם הנוסף בחברת אריאל – הובלו לתחנת מרחב מוריה ושם נחקרו בחשד לקבלת ומתן שוחד בעבור קידום אינטרסים אישיים. מדובר בחקירה סמויה שהחלה לפני כעשרה חודשים, בעקבות מידע שהתקבל בחשד לאי סדרים, קבלת ומתן שוחד והפרת אמונים.



שישה ימים לאחר התפוצצות הפרשה ומעצרו של כץ ז"ל, הוא שם קץ לחייו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר