רחוב עזה (צילומים: דוברות התעוררות)
רחוב עזה (צילומים: דוברות התעוררות)

אל תתקרבו: העבודות ברחוב עזה מתרחבות – הכביש ייסגר לתנועה

עיריית ירושלים מודיעה היום כי החל ממוצ"ש, 22.2, ועד 18.3 - ייסגרו לתנועה מקטעים ברחוב עזה לטובת המשך עבודות התשתיות שמבוצעות באזור; התחבורה הציבורית תוסט לצירים חלופיים. הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 19.2.20 14:28

עבודות התשתית ברחוב עזה מתרחבות – החל ממוצאי שבת בחצות ייסגרו לתנועה מקטעים בציר שבשכונת רחביה. השיבושים יהיו לאורך החודש הקרוב – מטרת העבודות היא לסיים את פרויקט השדרוג. הפרויקט צפוי להסתיים ב-18.3, לפני אירוע מרתון ירושלים ב-20.3.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעיריית ירושלים מודיעים היום כי החל ממוצ"ש הקרוב בשעת חצות ועד יום שישי, 28.2. בשעה 6:00 בבוקר, ייסגר לתנועה מקטע ברחוב עזה – מצומת הרצוג ועד צומת מטודלה. המקטע יהיה פתוח לאורך סוף השבוע הבא, אך הוא ייסגר שוב לתנועה החל ממוצ"ש 1.3 בשעת חצות ועד ליום שישי, 6.3, בשעה 6:00.

כמו כן, מקטע מטודלה עד קרן היסוד – העבודות יחלו במוצ"ש, 8.3, בחצות, עד יום שישי, 13.3, בשעה 6:00. הכביש ייפתח במהלך סוף השבוע ושוב ייסגר במוצ"ש, 15.3, בחצות – עד יום רביעי, 18.3, בשעה 6:00.

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר" – תושבים  מתלוננים כי עבודות התשתית ברחוב עזה מובילות לחסימת המדרכות למעבר להולכי רגל, לנכים ולהורים עם עגלות. דיירים ברחוב מתלוננים כי אין מעבר מונגש ובטיחותי להולכי הרגל, כך שהם נאלצים לרדת אל הכביש כדי לעבור ברחוב.

בעיריית מדגישים היום כי לוח הזמנים נתון לשינויים לאור מגבלות מזג האוויר וכי התחבורה הציבורית תוסט לרחובות חלופיים.

"מאז תחילת כהונתו של ראש העיר, משה ליאון פועלת העיריה לשיפור איכות חייהם של תושבי העיר והבאים בשעריה", נמסר מהעירייה. "והשקיעה מיליוני שקלים בשיקום תשתיות ופיתוח השכונות ברחבי העיר במטרה לשפר את איכות החיים ולרווחת התושבים".

ראש העיר ליאון מוסר כי "עיריית ירושלים פועלת ותמשיך לפעול באופן אינטנסיבי לטובת תושבי העיר בניקיון, שדרוג כבישים גנים ותחומים רבים ומגוונים נוספים במרחב הציבורי. בשכונת רחביה וברחוב עזה, אנחנו עוברים בימים הקרובים לשלב הבא".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. לא בחרתי

    במשה לאון,אבל דברים זזים בעיר, ובמהירות והזמן הוא פקטור חשוב. כך שעושה רושם שהעיר הולכת בכיוון חיובי לפחות בחלק מהדברים.

  2. דיירת וותיקה על עזה

    לאדון משה ליאון יש תשובה גם לשאלה איך בדיוק אנחנו אמורים לחיות כמו שצריך?? לא ביקשנו את המיליונים שלו, בטח שלא ביקשנו את הטירוף שרק הולך ומחמיר עם השיפוצים האלו. בושה וחרפה. מגיע לנו הכסף *שלנו* חזרה על לילות ללא שינה, נפילות, החלקות, איחורים לעבודה, חסימות בכניסה לבתי מגורים, ובעיקר מגיע לנו פיצוי על האטימות המוחלטת מצד העיריה. ירושלים זאת עיר שבה ירושלים יותר חשובה מהתושבים שלה. בושה.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כנראה אני וראש העיר לא נמצאים באותה העיר
    בעיני העיר רק הלכה אחורה בכל פרמטר פשוט הרסו את ירושלים

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    משה ליאון, יש לי הצעה. תשכור עיר שאליה תעביר את הירושלמים לשנה שנתיים, ולאחר שתסיימו להפוך ולתקן תחזיר אותם למקום שקט ושליו. לא נמאס לכם למרר את חיי התושבים? יש עוד כביש שניתן לנהוג בו בשקט? די ! המאסתם את החיים בעיר הזו. עכשיו אתה מבין למה ישנה הגירה שלילת מהעיר הקשה הזו?

  5. מהתקועה בפקקים בפרויקט חורבן ירושלים

    יש מצב לעידכונים על רחובות או כבישים ראשיים בעיר ירושלים שלא חופרים בו או עתידים להחריב אותו ולהרוס אותו בשנה הקרובה?
    נראה לי שאין מצב כזה בעיר ירושלים.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מקווה שהעבודות ישיגו את מטרתן. כדאי לזכור שכל אלו שבאו לפנינו והקימו מדינה, עבדו קשה יותר ואולי גם היתה להם יכולת רבה יותר להכיל חוסר נוחות. כדאי לנו ללמוד מהם.

  7. גגד

    שוב המרתון המחורבן? למה שלא יוזז למיקומו המקורי, בצפון העיר?

    ומה אגב עם רוכבי המדרכות ברחוב עזה, לא מפריעים לאף אחד שם? מצער.

  8. איילת

    מה עושים מי שגר התיבונים למשל? איך הוא יוצא מהבית לעבודה… שהרי אין בסביבה רחובות עם מספיק חניה כדי להכיל את תודבי הרחובות האלו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר