כיתה בתיכון (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE )

השבתת הלימודים לשעה ביום שישי הקרוב – לא בירושלים

הנהגת ההורים הארצית הכריזה על השבתת הלימודים בשל התנגדות לרפורמה בחינוך המיוחד. בארגון ההורים בעיר החליטו שלא להצטרף לעיצומים: "השבתה לא תשיג את המטרה"

פורסם בתאריך: 17.2.20 20:41

הנהגת ההורים הארצית הכריזה אתמול (ראשון) על השבתה בת שעה של הלימודים ביום שישי, בשל ההתנגדות לרפורמה בחינוך המיוחד שמנסה להוביל משרד החינוך. אולם ל"כל העיר" נודע כי הנהגת ההורים בירושלים החליטה שלא להצטרף לעיצומים והלימודים ברחבי העיר יתקיימו כסדרם.

בשיחה עם "כל העיר" מסבירים בארגון ההורים למערכת החינוך בירושלים כי "בעבר הצטרפנו להשבתה בת שעה אחת וזאת מתוך הבנה כי יש בעיה באופן יישום הרפורמה. אנו בארגון ההורים מאמינים שהשבתה נוספת, כרגע, לא תשיג את המטרה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


עוד מציינים בארגון ההורים הירושלמי כי "אנו דורשים ממשרד החינוך להקים צוות עבודה משותף לניהול שיח מסודר במטרה לתקן את הטעון תיקון, על מנת לוודא כי הרפורמה תעשה בצורה הטובה ביותר והנכונה ביותר לילדינו, לפני שייקבעו עובדות בשטח וילדינו ייפגעו. אי לכך, ארגון ההורים בירושלים אינו מצטרף להשבתה, אך יתמוך בכל החלטה אם של הורה ואם של מוסד חינוכי שיצטרף לשביתה. אנו מודעים לחששות ולקשיים של יישום הרפורמה. לא נעמוד מנגד ונמשיך לפעול על מנת שהרפורמה תיושם במיטבה לטובת ילדי ישראל".

כאמור, בהנהגת ההורים הארצית הכריזו על ההשבתה ביום שישי הקרוב. יו"ר ההנהגה הארצית עו"ד אייל בן יהודה באום ציין כי "אי-הכשרת סגל ההוראה למשימת ההכלה והשילוב תפגע בכל תלמידי ישראל ותוביל לקריסת מערכת החינוך".

הרפורמה שמוביל משרד החינוך בחינוך המיוחד החלה לפעול השנה במחוז צפון. על פי הרפורמה, משרד החינוך יסגור כיתות לימוד קטנות שיועדו לתלמידי החינוך המיוחד ויצמצם את מספר התלמידים במוסדות החינוך המיוחד, מתוך מטרה לשלב כמה שיותר תלמידי חינוך מיוחד בכיתות הלימוד הרגילות.

אולם ההתנגדות לרפורמה היא נרחבת. יש לציין כי הנהגת ההורים הארצית משתפת פעולה עם הסתדרות המורים במאבק נגד יישום הרפורמה בחינוך המיוחד. עוד מתנגדים לרפורמה: ארגון המורים; איגוד מנהלי בתי הספר ועוד. הגופים המתנגדים לרפורמה טוענים כי היא תפגע בכל מערכת החינוך: בתלמידי החינוך המיוחד, שהיקף הסיוע הניתן להם יצומצם, וכן במורים שלא קיבלו מספיק הכשרה וסיוע לטיפול בתלמידים.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר