אשפה ברמת אשכול, בורות ברחוב ירמיהו, רחוב התאנה בגילה (צילומים: פרטי)
אשפה ברמת אשכול, בורות ברחוב ירמיהו, רחוב התאנה בגילה (צילומים: פרטי)

המייל האדום של "כל העיר": הפניות שטופלו השבוע

תלונות על היעדר תחבורה ציבורית, דיווחים על מפגעי אשפה ופניות על בורות בכבישים ברחבי העיר. הנה הטיפול בחלק מהפניות שהגיעו השבוע למייל האדום של "כל העיר" - [email protected]

פורסם בתאריך: 26.4.19 12:07

אל המייל האדום של "כל העיר" [email protected] הגיעו השבוע פניות רבות – לא מעט מהן בתחום התחבורה בעיר.  תושבת פסגת זאב כותב ל”כל העיר” על תחנת אוטובוס שאינה בשימוש ברחוב רחמילביץ’ 16. "כל השנים האלה התחנה אינה פעילה והאוטובוסים אינם עוצרים בתחנה”, כותבת התושבת, "למרות שהנוסעים מצלצלים בפעמון, הנהגים אינם עוצרים".



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

אופן הטיפול: "כל העיר" פנה לאגד, למשרד התחבורה ולעיריית ירושלים, בשאלה מדוע תחנת האוטובוס אינה בשימוש.  מהבירור עולה כי החל מה-28.4.19 קווי האוטובוס יעצרו בתחנה – יורידו ויעלו נוסעים.

אגד: "התחנה המדוברת הוצבה באופן שרירותי על ידי עיריית ירושלים, ללא כל תיאום מול משרד התחבורה. מסיבה זו, התחנה אינה יכולה להופיע ברישיון קווי השירות ומתוקף כך נהגי אגד אינם רשאים לעצור במקום. למרות כל אלה, אגד החליטה להפעיל את התחנה ואף הסדירה את העניין מול משרד התחבורה והתחנה תהיה פעילה להורדת והעלאת נוסעים כבר ב-28 באפריל".

מהעירייה נמסר: "הוספת עצירות לקווי השירות בתחנות מאושרות מתבצעת בתיאום של משרד התחבורה, עיריית ירושלים ומפעיל השירות באופן שוטף. אנו שמחים לבשר שהחל מה-28.4.19, קווי השירות יעצרו בתחנה זו".

משרד התחבורה: "קווי השירות יעצרו בתחנה זו מיד לאחר חופשת חג הפסח".

תלונה נוספת שהגיעה למייל האדום של "כל העיר" בנושא תחבורה עסקה בהיעדר קווי שירות לאקווריום, שבמתחם גן החיות התנ”כי בירושלים. "אין תחבורה ציבורית לאקווריום שתשרת את המבקרים במקום", כותב תושב ל"כל העיר", “המרחק מגן החיות התנ"כי שם מגיעה תחבורה ציבורית הוא קילומטר וחצי ואנשים נאלצים ללכת ברגל".

אופן הטיפול: מבירור שערך "כל העיר" בנושא בעיריית ירושלים עולה כי ישנה תוכנית להכנסת תחבורה ציבורית סמוך לאקווריום. "אנו מודעים לצורך התחבורתי במקום", מציינים בעיריית ירושלים. "חשוב להדגיש כי ישנה כוונה להעביר תחבורה ציבורית במקום ועל כן אושרו והוצבו תחנות האוטובוס למטרה זו. בימים אלו, נבחן נושא השירות באופן מהותי (מספר הקו ומסלולו) על ידי צוות תכנית אב לתחבורה. לכשיתחיל השירות לעבוד, אנו נעדכן בהתאם בכלי התקשורת השונים".

רמת אשכול: מפגעי אשפה

תושבת פנתה למייל האדום של "כל העיר" בתלונה על מפגע אשפה בשכונת רמת אשכול. "הבנתי שבמייל הזה אפשר להתלונן, ואולי מישהו שומע", כותבת הפונה ותיארה כי "מרחוב זלמן ארן בשכונה יורדים לכיוון בית ספר יד המורה ואלונים – ליד בתי הספר וקרוב למגרש הפועל ירושלים יש לכלוך באופן תמידי – שקיות, פסולת בנייה, דפים וכו’. פניתי כבר 4 פעמים לעירייה – הן במייל והן טלפונית אבל לצערי אין קול ואין עונה".

אופן הטיפול: בעקבות פנייתה של התושבת ל"כל העיר" מנהל עבודה באגף התברואה שוחח עם התושבת ישירות בטלפון, ובהמשך השבוע נעשתה שטיפה יסודית על ידי רכב טיאוט.

מעיריית ירושלים נמסר: "בעקבות הפנייה, מנהל עבודה בנפת רמות אשכול באגף התברואה, מר אבי כהן, שוחח טלפונית עם הפונה. בעקבות שיחה זו, נקבע סיור במקום הנ"ל, לבדיקת האמור בפניותיה. יש לציין כי בנוסף לאמור, נעשתה שטיפה יסודית על ידי רכב טיטוא מכני בכל רחוב זלמן ארן כולל בחניות עצמן".

אשפה ברמת אשכול (צילום: פרטי)

אשפה ברמת אשכול (צילום: פרטי)

בורות וסדקים ברחבי העיר

תלונות רבות במייל האדום עוסקות בבורות ובסדקים בכבישים המשובשים והמדרכות השבורות ברחבי ירושלים. כפי שפורסם לראשונה באתר "כל העיר" – העירייה הקצתה סכום של 150 מיליון שקלים עבור עבודות לריבוד כבישים ברחבי העיר, שצפויות להימשך לאורך השנה. לצד זאת, תושבים רבים התעניינו האם העבודות צפויות לצאת לדרך גם ברחובות שבהם הם מתגוררים.

רחוב התאנה גילה (צילום: פרטי)

רחוב התאנה גילה (צילום: פרטי)


תלונה אחת עסקה בבורות ברחוב ירמיהו. מפניית "כל העיר" לעירייה עולה כי הנושא יטופל: "תיקונים במפגעים השונים בציר ירמיהו מתוכננים בהקדם ככל שיאפשר מזג האוויר".

תלונה נוספת עסקה  ברחוב התאנה בשכונת גילה. מבירור שערך "כל העיר" עולה כי רחוב זה אינו נמצא בתוכנית השנתית לשדרוג כבישים, אך זה "ייבחן במסגרת תכניות העבודה של שנת 2020", כך אמרו בעירייה.

תלונה נוספת נגעה לבורות ברחוב ארסט אברהם שבשכונת פת. בעירייה ציינו בהמשך לפניית "כל העיר" כי "מחלקת אחזקת כבישים ומדרכות תטפל בתיקונים ברחוב זה, מיד לאחר חג הפסח".

בורות ברחוב ירמיהו (צילום: פרטי)

בורות ברחוב ירמיהו (צילום: פרטי)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. עג

    כל הכבוד לסיוע שאתם מעניקים

    פחות כבוד לעיריה שלא בודקת בעצמה דברים… אבל ככה הרי העיר נראית.

  2. אדם רענן

    אותי מעניין:
    1.אמנות פלסטית
    מוזמנים להביא להכרת ציבור רחב, מאות מיצירותי שבביתי…

  3. פאני זילברטרסט

    הצפיפות הבלתי אפשרית ע"י עגלות התינוקות באוטובוסים שלא מאפשרת לנוסעים לנוע(להיכנס ולרדת)באוטובוס.חייבים למצוא פיתרון לבעיה באופן דחוף ביותר.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שלום למערכת ברחוב קצנלבוגן פינת רחוב בית הדפוס ליד מסוף אגד חונים אוטובוסיםשל אגד באופן קבוע בשעות הלילה משני צידי המידרכה במקום המסומן באדום לבן באופן שחוסם את התנועה ומסכן את חולכי הרגל והנוסעים התלוננתי אין סוףפעמים במשטרה ואין פתרון לעניין אודה לכם אם תוכלו לפעול בעניין נחמן שטיינמץ 0533125402

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני זה הבנאדם שדיווחתי על כביש מקולקל בבר אילן מול גור והעברתי שם אתמול ולא ראיתי שום התקדמות או תיקון של הכביש

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר