רחבת החניה בגבעה הצרפתית, פארק הארזים, רמת בית הכרם (צילומים: פרטי, דוברות העירייה)
רחבת החניה בגבעה הצרפתית, פארק הארזים, רמת בית הכרם (צילומים: פרטי, דוברות העירייה)

המייל האדום של "כל העיר": אלו פניות התושבים שטופלו השבוע

בורות בדרך לבית הספר בגבעה הצרפתית, ונדליזם בפארק הארזים ורכבי גרוטאות ברמת בית הכרם - הנה הטיפול בחלק מהפניות שהגיעו השבוע למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

פורסם בתאריך: 25.5.19 19:12

גם השבוע טופלו פניות ששלחו תושבים בירושלים למייל האדום של "כל העיר" [email protected].

הגבעה הצרפתית: בורות בדרך לבית הספר

תושב הגבעה הצרפתית פנה למייל האדום של "כל העיר" עם תלונה על בורות ברחבת החניה של בית הספר לחינוך מיוחד דקלים, ברחוב בר כוכבא 34 בגבעה הצרפתית. "הגישה היחידה לבית ספר מלאה בורות", מתאר הפונה. "אני פונה למייל האדום כי כבר כמה תלמידים ועובדים מעדו מהבורות ובמזל לא שברו רגל. החניה לא גדולה וצריכה ריבוד מחדש".

אופן הטיפול: "כל העיר" פנה לעיריית ירושלים והציף את הפנייה – בשבוע שעבר טופלה הפנייה. עובדי עיריית ירושלים בראשות אבי אליהן, מנהל הרובע, הגיעו לרחבת החניה של בית הספר דקלים ושיפצו את המתחם.



רחבת החניה בגבעה הצרפתית (צילום: דוברות העירייה)

רחבת החניה בגבעה הצרפתית (צילום: דוברות העירייה)


רוממה: כביש משובש

פנייה נוספת על בורות בכבישים התקבלה מתושב רוממה. "בתחילת רחוב מלכי ישראל מהצד של שרי ישראל – יש קטע כביש עם מלא טלאים. בכל פעם שאני נוסע, הרכב קופץ ונשבר; מרגישים באי נוחות; הגיע זמן לטפל".

אופן הטיפול: "כל העיר" פנה לעיריית ירושלים והגורמים המקצועיים הבטיחו כי בימים הקרובים יחלו עבודות במקום. "עיריית ירושלים באמצעות מחלקת אחזקת כבישים ומדרכות מכירה את הנושא ובימים הקרובים ייכנסו גורמי המחלקה לעבודות במקום", נמסר מהעירייה.


רמת בית הכרם (צילום: פרטי)

רמת בית הכרם (צילום: פרטי)


רמת בית הכרם: רכבי גרוטאות

תושבת פנתה למייל האדום של "כל העיר" בתלונה על רכבי גרוטאות נטושים סמוך לכביש בגין. "שמחתי לדעת שיש אוזן קשבת לתלונות התושבים", כותבת הפונה ומדווחת: "ברמת בית הכרם בדרך מעל כביש בגין יש כמה מכוניות נטושות וגם נגררים".

אופן הטיפול: "כל העיר" פנה לעירייה – מבירור התלונה עולה כי הרכבים יפונו. מעיריית ירושלים נמסר: "הרכבים הנטושים האמורים בפנייה הנמצאים מעל כביש בגין נמצאים בהליך טיפול של אנשי אגף האכיפה והשיטור העירוני. יש לציין כי העירייה ממשיכה במבצע פינוי גרוטאות ונטושים ברחבי העיר מזרח ומערב, עד היום פינתה העירייה למעלה מ-1,000 רכבים וגרוטאות מהמרחב הציבורי במזרח ובמערב העיר ויצרה מקומות חניה לטובת תושבי העיר ואורחי העיר ורחובות בטוחים ונקיים. אגף השיטור והאכיפה ששם דגש על פינוי הרכבים במרחב הציבורי בחניונים, בשכונות מגורים, באזורי תעשייה וכד' תגבר את פעילותו בשילוב יחידות עירוניות נוספות במזרח ובמערב העיר וזאת בהנחיית ראש העיר ולאור מדיניותו לניקיון המרחב הציבורי. אדגיש כי פינוי הרכבים התבצע בהתאם להליכים המקובלים, החל במתן התראה לבעלים או הצמדת הודעה על גבי הרכב בכפוף להוראות החוק ולמדיניות ניקיון העיר ושמירה על סביבה נקייה ובטוחה".


כביש בגין: מנהרה חשוכה

נהג ירושלמי פנה למייל האדום של "כל העיר" בתלונה על כך שמנהרת ליפתא בכביש בגין חשוכה. "אם נוסעים בכביש בגין מרמות לכיוון מלחה – המנהרה הראשונה חשוכה מאוד", כותב התושב, "במיוחד בקטע שיש פנייה ימינה באזור המלונות. הראות לקויה, במיוחד אחרי שנכנסים מאור ומשמש – אודה לכם אם תוכלו לטפל".

אופן הטיפול: "כל העיר" פנה לאגף התחבורה בעיריית ירושלים והציף את הבעיה – בתגובה נמסר כי בימים הקרובים תבוצע בדיקה. "עיריית ירושלים באמצעות אגף תחבורה ופיתוח תשתיות תבצע בימים הקרובים בדיקת אור במנהרה האמורה. עם סיום הבדיקה, נפעל לפי ממצאיה".


פארק הארזים (צילום: פרטי)

פארק הארזים (צילום: פרטי)


פארק הארזים: ונדליזם והזנחה

מטייל ירושלמי פנה למייל האדום של "כל העיר" עם תלונות על הזנחה בפארק הארזים – שהינו חלק מפארק ירושלים. מדובר בשולחנות פיקניק שהושחתו, חלקם שבורים.

אופן הטיפול: "כל העיר" פנה לעירייה והציף את ההזנחה הקשה בפארק. בעקבות הפנייה יותקנו שולחנות חדשים. מהעירייה נמסר: "עם קבלת הפנייה, ערכנו בירור עם גורמי מחלקת גינון ונוף בעיריית ירושלים. מהבדיקה עולה כי מדובר על איזור שיש בו המון מקרי ונדליזם כלפי השולחנות והמתקנים במקום. נוכח האמור, מחלקת גינון ונוף ביצעה תיקון בשולחנות שניתן היה לבצע בהם תיקון. את השולחנות בהם אין אפשרות לתיקון, אנו נדאג לפנות מהשטח בימים הקרובים ובמקביל נדאג להזמנת שולחנות חדשים למקום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אפשר בבקשה לבדוק את הזנחת רחוב רשי 107-115!?

    אחד הרחובות הכי הכי מוזנחים בירושלים. מלא עכברים חולדות אין שום אכיפה של זבל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר