הדמיה של הפקולטה למשפטים החדשה (הדמיה: י. מולכו אדריכלים בע"מ)
הדמיה של הפקולטה למשפטים החדשה (הדמיה: י. מולכו אדריכלים בע"מ)

האוניברסיטה העברית: אושרה הרחבת הפקולטה למשפטים

תוכנית הרחבת הפקולטה, שאושרה בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, כוללת תוספת של שתי קומות חדשות, אשר ייבנו על גבי שלוש הקומות הקיימות

פורסם בתאריך: 20.6.19 12:57

אושרה הרחבת הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים. תוכנית ההרחבה לפקולטה  בקמפוס הר הצופים אושרה בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, בראשות סגן ומ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר (דגל התורה).

התוכנית, שתבוצע על ידי האדריכל יעקוב מולכו ממשרד מולכו אדריכלים בע"מ, כוללת בין השאר את ההרחבה של הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים, שתכלול בין השאר תוספת של עוד שתי קומות חדשות אשר יובנו על גבי שלוש הקומות בבניין של הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית הקיימים כבר מספר שנים.



"ההרחבה של הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית פותרת הרבה בעיות מיקום, שנוצרו במהלך השנים שבה פועלת הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה, ומיועדת גם למרכז מענה פרוגרמתי לעוד שטחים בשביל מחקרים", מציינים בוועדה המקומית. "להוראה ודיון עבור כל אנשי הסגל של האוניברסיטה וגם לתלמידי התארים המתקדמים באוניברסיטה שהיו להם בעיות מיקום עד היום, היא גם תכלול עוד מספר כיתות שבהם יוכלו הסטודנטים ללמוד ובנוסף לזאת עוד חדרי הרצאות ומשרדים שזקוקים להם ועוד".

ראש העיר משה ליאון מציין כי "ההרחבה של הפקולטה למשפטים תהפוך אותה למקום מרווח ומותאם למספר הגדול של הסטודנטים המבקשים ללמוד בה. אנו נמשיך להשקיע משאבים רבים בקידום מוסדות החינוך בבירה".


הדמיה של הפקולטה למשפטים החדשה (הדמיה: י. מולכו אדריכלים בע"מ)

הפקולטה למשפטים החדשה (הדמיה: י. מולכו אדריכלים בע"מ)


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משפטן

    עילגות כזו וגיבוב הבלים כזה, כבר מזמן לא ראיתי בכתבה. אין עריכה לשונית?, אין עורך? " שלושת הקומות של בניין הפקולטה למשפטים, הקיימים כבר מספר שנים" – הבניין הזה קיים קרוב למאה שנים !!.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר