פעילויות שבת למשפחות של העירייה ושל התנועה הירושלמית (צילומים: ברל'ה, פרטי)
פעילויות שבת למשפחות של העירייה ושל התנועה הירושלמית (צילומים: ברל'ה, פרטי)

ממשיכים בתנופה גם בספטמבר: הפעילויות החינמיות למשפחות הירושלמיות – בשבת הקרובה

אירועי 'שבת ירושלמית' של העירייה בשיתוף התנועה הירושלמית יתקיימו בשבת הקרובה בארבע שכונות בעיר - בארמון הנציב, בבית הכרם, בפסגת זאב ובבקעה. השעות והפעילויות בפנים

פורסם בתאריך: 4.9.19 19:13

שנת הלימודים נפתחה, אירועי הקיץ כבר נגמרו, אבל את אירועי 'שבת ירושלמית' נראה שאי אפשר להפסיק. גם בשבת הקרובה, 7.9, יתקיימו הפעילויות למשפחות הירושלמיות – הפעם בארבעה פארקים ברחבי העיר: טיילת ארמון הנציב, גן השבשבת בבית הכרם, גן הצב בפסגת זאב ופארק ליפשיץ בבקעה.

כמדי שבת, הפעילויות יתקיימו בין השעות 18:30-16:30 והן יכללו שעת סיפור או הצגה, מתחם משחקי קופסא, משחקי ספורט, הפעלת ג'אגלינג ומתחם פיקניקים לכל המשפחה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


האירועים מתקיימים בחסות עיריית ירושלים ובהפקת רשות הצעירים. החל מהשבוע הפעילויות יתקיימו בשיתוף התנועה הירושלמית, הראשונה שיזמה פעילויות שבת למשפחות בירושלים ועשתה זאת בהצלחה גדולה עם אירועי ב'רלה בשנים עברו.

יש לציין כי אירועי 'שבת ירושלמית', שמתקיימים בעיר החל מחודש יולי, זוכים להצלחה גדולה. בכל שבוע, גם מציינים בעיריית ירושלים, משתתפים בפעילויות מאות משפחות ירושלמיות. עוד מציינים בעירייה כי הביקוש לפעילויות הולך ועולה, כאשר עוד ועוד תושבים בשכונות שונות פונים לרשות הצעירים ומבקשים לקיים את האירועים באחד הפארקים שבשכונתם.



מסיבת סוף הקיץ בגילה

כדי לסיים את הקיץ בטעם טוב, החליטו ברשות הצעירים בעירייה ביחד עם מינהל קהילתי גילה לקיים ביום שלישי הקרוב, 10.9, אירוע מיוחד – פיקניק למשפחות בקהילה – שבו יציינו את סוף הקיץ ואת החזרה לשגרה.



במהלך הפיקניק, שיחל בשעה 16:30 בפארק זיידנברג, יתקיימו שלל פעילויות מהנות לכל המשפחה, בהן העפיפוניאדה המסורתית של גילה, שבה יופרחו עפיפונים במגוון גדלים וצבעים. כמו כן, במתחם יפעלו דוכני יצירה לקטנטנים וניתן יהיה ליהנות משירה בציבור להורים ולילדים. הכניסה לאירוע היא בחינם, ולמרות זאת במינהל הקהילתי מבטיחים כי 50 הראשונים שיגיעו יקבלו מפת פיקניק במתנה.

ממינהל קהילתי גילה נמסר: "ניפגש יחד, משפחות השכונה לפיקניק בפארק שילווה בסדנת יצירה עם מרגלית ועדינה, שירה בציבור מוזיקלית עם דניאל זכאי ומפעילה וכמובן העפיפוניאדה המסורתית שלנו. נתראה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר