מתוך פעילות של "שבת ירושלמית" (צילום: ברלה)
מתוך פעילות של "שבת ירושלמית" (צילום: ברלה)

ושוב איתכם: פעילויות השבת למשפחות בארבע שכונות

קרית מנחם, קטמון, רמות והגבעה הצרפתית - אלו הלוקיישנים שבהם יתקיימו בשבת הפעילויות החינמיות למשפחות

פורסם בתאריך: 19.9.19 10:50

יום שבת שוב כאן וביחד איתו גם הפעילויות המיוחדות למשפחות הירושלמיות. אירועי 'שבת ירושלמית' של העירייה יתקיימו גם השבוע בארבעה פארקים ברחבי העיר. הלוקיישנים שנבחרו השבוע על ידי אגף הצעירים בכיכר ספרא הם פארק מקסיקו בשכונת קרית מנחם, גינת בית אלישבע (רח' אלעזר המודעי) בקטמון, גן דליה (רח' אבא הלל סילבר 1) ברמות וגן השלום (רח' אבא ברדצ'יב) בגבעת הצרפתית.

כמדי שבת, הפעילויות יתקיימו בין השעות 18:30-16:30 והן יכללו שעת סיפור או הצגה, מתחם משחקי קופסא, משחקי ספורט, הפעלת ג'אגלינג ומתחם פיקניקים לכל המשפחה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אירועי 'שבת ירושלמית' (צילום: באדיבות העירייה)

אירועי 'שבת ירושלמית' (צילום: באדיבות העירייה)


בשבועות האחרונים, כפי שלבטח שמתם לב, אירועי השבת הורחבו לארבע שכונות. בעירייה מסבירים זאת בפשטות – החזרה לשגרת הלימודים הגדילה את הצורך לבילוי משפחתי נעים בשבתות, ועל כן הוחלט להרחיב את הפעילויות ולקיימן בארבע שכונות ולא בשלוש שכונות כפי שהיה בחודשי הקיץ.

פעילויות השבת למשפחות הירושלמית, כידוע, מתקיימות במימון עירוני, כשעיריית ירושלים היא הראשונה מבין ערי ישראל שלוקחת אחריות ממשית על אירועי עוגן בשבתות. החל מחודש ספטמבר הפעילויות נערכות בשיתוף התנועה הירושלמית – היוזמת והמוציאה לפועל של אירועי ברל'ה – אירועי השבת הראשונים שנערכו בירושלים.

האירועים, כפי שכבר נכתב בעבר לא אחת ב"כל העיר", ימשיכו להתקיים גם כשהחורף הירושלמי יגיעו – אז הם צפויים להתקיים בתוך המבנים של המינהלים הקהילתיים ברחבי העיר. יצוין כי בינתיים זוכים האירועים הללו להצלחה לא מבוטלת, כאשר אל כל אחד ממוקדי הפעילויות מגיעים כ-200 איש.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר