עבודות החיטוי שבוצעו בתיכון הגמנסיה העברית (צילום: דוברות עיריית ירושלים)
עבודות החיטוי שבוצעו בתיכון הגמנסיה העברית (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

אחרי הקורונה – היום: תיכון הגמנסיה נפתח מחדש עבור תלמידי י"א-י"ב

שלושה שבועות לאחר שהתגלה כי תיכון הגמנסיה העברית ברחביה הפך למוקד הדבקה של קורונה - היום, חמישי, נפתח מחדש בית הספר, שישמש רק עבור תלמידי שכבות י"א-י"ב, שלומדים לבחינות הבבגרות; הלמידה בכיתות ז'-י' נמשכת באופן מקוון

פורסם בתאריך: 11.6.20 08:15

שלושה שבועות אחרי התפרצות הקורונה בתיכון הגמנסיה בשכונת רחביה בירושלים: היום, חמישי, 11.6.20, בית הספר נפתח מחדש. אל המבנה יגיעו רק תלמידי כיתות י"א-י"ב, שלומדים בימים אלה למבחני הבגרויות.

בהודעה ששיגרה הנהלת בית הפר להורים נמסר כי "תחלנה לבוא קבוצות של תלמידים להיבחנות לקראת הבגרויות, וקבוצות קטנות של תלמידים מתקשים".

יש לציין כי הלמידה עבור כיתות ז'-י' נמשכת באופן מקוון. "כככלל, הלמידה היא מקוונת למעט תלמידים מתקשים", מדגישים בבית הספר, "הדגש שלנו כרגע הוא על כיתות י"א וי"ב ולהביא אותם לקראת קו הגמר של הבגרויות הכי טוב שאפשר, ולקראת סוף השנה אנחנו מקווים ומתכננים להביא את כולם לבית הספר לסיום שנה הכי טוב שאפשר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כפי שפורסם בהרחבה ב"כל העיר" – מוקד ההדבקה הגדול ביותר בארץ בבתי הספר היה בתיכון הגמנסיה העברית. התפרצות הקורונה החלה ביום רביעי, 27.5, כל התלמידים, התלמידות וצוותי ההוראה בתיכון נכנסו לבידוד. עד כה התגלו בתיכון בגמנסיה למעלה מ-170 חולי קורונה. בשבוע שעבר ביצעה עיריית ירושלים עבודות חיטוי יסודיות במבנה התיכון, שבשכונת רחביה.

מדוח של מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה, שפורסם ב"כל העיר", עולה כי לפחות איש צוות אחד בגמנסיה, שהיו לו סימפטומים של מחלת הקורונה, הגיע לבית הספר במשך מספר ימים. בדוח מצוין לפחות עשרה מהחולים שזוהו במערכת החינוך בירושלים בימים האחרונים (ולא שייכים לגמנסיה העברית) הם קרובי משפחה של תלמידים או אנשי צוות בגמנסיה העברית. בשיחה עם "כל העיר" אמר בין השאר מנהל התיכון דני ליבוביץ כי "המשמעות של שגרה מלאה היא כיתות של 35-30 תלמידים בחלל שגודלו 50 מ"ר. תעשו את החשבון ותבינו שהמרחק הממוצע בין תלמיד לתלמיד הוא פחות מ-70 ס"מ, בנוסף, ניתן אישור להסיר מסכות בשיעורים עקב גל החום הקיצוני. בתנאים אלו לא היתה דרך למנוע את ההדבקה, אם אחד מהילדים נושא את הנגיף. אנחנו יודעים בוודאות מלאה שחלק ניכר מההדבקה, אם לא כולה, התרחשה בשבוע הזה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירושלמית

    בגלל 2 אנשים מאובחנים בקורונה סוגרים בית ספר עם 1000 תלמידים..הזוי..פאניקה שמשרתת אנטרסים של המושחת מבלפור

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר