יוסי חביליו, אוטובוס אגד (צילומים: מיכל פתאל, תומר אפלבאום)
יוסי חביליו, אוטובוס אגד (צילומים: מיכל פתאל, תומר אפלבאום)

חביליו למשרד התחבורה: "אשרו מפעיל נוסף לתחבורה הציבורית"

המועמד לראשות העיר שיגר מכתב חריף לשר ישראל כץ ובו דרישה לאשר מפעיל נוסף פרט לאגד

פורסם בתאריך: 6.5.18 13:44

התחבורה הציבורית בירושלים, אם לנקוט בלשון המעטה, אינה מהמוצלחות ביותר, כך לפחות מראים סקרים רבים ותגובות שונות של נוסעי התחבורה הציבורית בעיר.



מי שנרתם כעת לטובת הנושא הוא המועמד לראשות העיר עו"ד יוסי חביליו, שמשמש גם כיו"ר עמותת צחור – צדק חופש חינוך ורווחה בירושלים. במכתב ששיגר באחרונה חביליו לשר התחבורה ישראל כץ, למנכ"לית המשרד קרן טרנר ולראש האגף לתחבורה ציבורית דרור גנון הוא מעלה את הדרישה להכנסת מפעיל נוסף או ביטול הזיכיון של חברת אגד בשל מה שהוא מכנה אי מתן שירות נאות על ידי החברה.

יוסי חביליו (צילום: פרטי)

יוסי חביליו (צילום: פרטי)

"מזה מספר שנים אני מקבל תלונות רבות מאוד על השירות הניתן לתושבי ירושלים על ידי חברת אגד", כותב חביליו. "השירות הגרוע והפגיעה בתושבי ירושלים מתבטאים בין היתר: אי ביצוע נסיעות האמורות להיות מבוצעות, איחורים, דילוג על תחנות מחמת עומס. מעבר לכך, לטענתנו גם כמות הנסיעות המתוכננות שכאמור חלקן לא מבוצעות או לא מבוצעות כראוי, אינן מספיקות על מנת לספק את השירות הנדרש".


עד מה סחיטים המועמדים לראשות העיר?

מה יעלה בגורל כספי מימון המפלגות של סיעת ירושלים תצליח?


לסיום כותב חביליו כי "לא ניתן להשלים יותר עם רמת שירות זו ולכן נדרש משרד התחבורה לאשר באופן דחוף ומיידי מפעיל נוסף לתחבורה הציבורית בירושלים, לשירות אוטובוסים בנוסף ובמקביל לחברת אגד. לחילופין יש לשלול את הרישיון הניתן לחברת אגד להפעלת קווי אוטובוסים בירושלים, אולם אנחנו מעדיפים את החלופה הראשונה. לאור העובדה כי נושא התחבורה הציבורית בירושלים הינו נושא בעלת חשיבות ראשונה במעלה ולאור העובדה שכפי שפורט לעיל רמת השרות של חברת אגד אינה נאותה מזה שנים רבות, במידה ומשרד התחבורה לא יפעל על פי האמור לעיל בהקדם אנו מתכוונים לנקוט באמצעים משפטיים ונבקש לראות במכתבי זה משום התראה ומיצוי הליכים לפני נקיטה בהליכים משפטיים".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר