מתקן מיחזור נייר (צילום: פרטי)
מתקן מיחזור נייר (צילום: פרטי)

בקעה: פח למיחזור נייר לא פונה למעלה מחודש; העירייה: "מתנצלים, המתקן יפונה היום"

למעלה מחודש שלא פונה פח למיחזור נייר בשכונת בקעה - בעקבות פניית "כל העיר" העירייה מתנצלת ומבטיחה כי המתקן יפונה היום (ה'). העירייה: "המקרה המדובר תוחקר והחברה החיצונית נקנסה על כך"

פורסם בתאריך: 15.8.19 16:09

בשכונת בקעה לא פונה מתקן למיחזור נייר למעלה מחודש. דיירים ברחוב נחום ליפשיץ מספרים ל"כל העיר" כי הם פנו מספר פעמים לעיריית ירושלים, אך לטענתם הפח לא פונה. עוד נטען בשכונה כי לא מדובר במתקן היחידי שלא פונה – וברחבי השכונה פזורים מתקנים דחוסים בניירות, עד אפס מקום.

"כל העיר" פנה היום, חמישי, לעיריית ירושלים שהבטיחה לדאוג כי המתקן יפונה על ידי החברה החיצונית האמונה על כך עוד היום, והוסיפה כי היא "מתנצלת על אי הנעימות". בעירייה מוסיפים ואומרים כי בעקבות הפנייה המקרה תוחקר והחברה נקנסה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מתקן מיחזור נייר (צילום: פרטי)

מתקן מיחזור נייר (צילום: פרטי)


"כבר יותר מחודש שלא מפנים את מתקן מיחזור העיתונים בשכונת בקעה", תיאר ל"כל העיר" דייר בשכונה. "אני מתגורר ברחוב נחום ליפשיץ, ופניתי למוקד 106 כמה וכמה פעמים על מנת שיפנו את מתקן מיחזור העיתונים בשכונה, מכיוון שהמתקן מלא עד אפס מקום. התקשרתי לעירייה וגם לחברה האחראית על פינוי העיתונים, אך שום דבר לא נעשה. לא מדובר במתקן המיחזור היחיד שלא פונה בזמן האחרון בשכונת בקעה, זהו אחד מיני רבים הפזורים ברחבי השכונה".

"אנחנו דואגים לסביבה שלנו", מדגיש הדייר, "תושבי השכונה מקפידים למחזר וצריך שיהיו תנאים בהתאם. לא ייתכן שלא יפנו מתקני מיחזור למעלה מחודש, כמו שמקפידים לפנות את האשפה – כך צריך לפנות את מתקני המיחזור".


מתקן מיחזור נייר (צילום: פרטי)

מתקן מיחזור נייר (צילום: פרטי)


כפי שפורסם לאחרונה ב"כל העיר", בחודש שעבר החלה העירייה לפנות את מתקני מיחזור הבקבוקים והנייר, שמוצבים בשכונות ברחבי העיר. הסיבה כי מדובר במהלך עירוני לפיו מפעל להפרדת הפסולת בעטרות גרין-נט יהיה אחראי על מיחזור הפסולת של הירושלמיים, בכך, נטען בעירייה, יתפנו שטחים ברחבי העיר בהם הציבו את מתקני המיחזור עבור שימושים אחרים.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "בירושלים מפוזרים כ-3,000 מתקני מיחזור נייר המטופלים על ידי חברה חיצונית. המקרה המדובר תוחקר והחברה נקנסה על כך. מתקן מיחזור הנייר יפונה היום. העירייה מתנצלת על אי הנעימות".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אותו הדבר בשכונת גילה. מתקשרת כבר כמה שבועות ומודיעה על פח מחזור נייר שעולה על גדותיו ונשפך – ושום דבר לא קורה. אף אחד לא בא לפנות. בעבר היה מספר טלפון ישיר של מח' מכולות על גבי הפח שאליו היה אפשר להודיע, למרות שגם זה לא תמיד היה עוזר. עכשיו כשמתקשרים למספר יש הודעה מוקלטת שאומרת שאי אפשר אפילו להשאיר הודעה כיוון שהתיבה מלאה. פניות למוקד 106 נענות בתשובה שהתלונה תועבר, אבל שוב – המכולה לא מפונה. מה שכן, במוקד מקפידים לקחת שוב ושוב את השם שלי. לא ברור מה זה משנה איך קוראים לי לצורך פינוי מכולת מחזור נייר (שבכל מקרה לא מפונה)

  2. מיכל

    אלו הצרות של בקעה….
    שכונות אם אוכלוסיות מוחלשות מטונפות כבר שנים והתחבורה לשם נוראית.
    מה יש לכם לכתוב על בקעה????

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר