פעילות שבת בירושלים (צילומים: ברלה, עיריית ירושלים)
פעילות שבת בירושלים לפני משבר הקורונה (צילומים: ברלה, עיריית ירושלים)

גילה, גבעת משואה וגוננים: הפעילויות למשפחות הירושלמיות בשבת הקרובה

גם בשבת הקרובה, 31.8, יתקיימו אירועי 'שבת ירושלמית' בשלושה פארקים ברחבי העיר. ראש העיר משה ליאון: "הקיץ נגמר והילדים חוזרים ללימודים, אבל פעילויות השבת שלנו נמשכות"

פורסם בתאריך: 29.8.19 12:04

אלפי ירושלמים כבר נהנו, ובשבוע הקרוב יוכלו גם המשפחות הצעירות בגבעת משואה, בגוננים ובגילה ליהנות מפעילויות השבת שמפעילה עיריית ירושלים בחודשים האחרונים.

השבתות האחרונות, כפי שכבר פורסם לא אחת, הפכו לתוססות ומלאות בפעילויות שונות עבור המשפחות הירושלמיות, שנהנות ממגוון פעילויות בכל פעם בלוקיישנים אחרים בעיר, זאת כדי שכולם יוכלו לבלות וליהנות מפעילות קרוב לבית.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בשבת הקרובה, 31.8, יתקיימו אירועי 'שבת ירושלמית' בפארק זיינדברג בגילה, בפארק קוליץ בגבעת משואה ובגן הנוטרים בשכונת גוננים.

כמדי שבוע, הפעילויות יתקיימו בין השעות 18:30-16:30, ובהן ניתן יהיה ליהנות מהצגה או שעת סיפור לילדים, מתחם משחקי קופסא, מתחם משחקי ספורט וג'אגלינג ומתחם פיקניקים.



האירועים, כך מתגאים בעירייה, מושכים אליהם עוד ועוד משפחות ירושלמיות. פעילויות השבת העירוניות יצאו לדרך בתחילת חודש יולי. מאז, כך מספרים בעירייה וברשות הצעירים – הגוף שאמון על הארגון והלוגיסטיקה – הולך ועולה מספר המשתתפים מ-150-100 איש בשבוע הראשון ל-300-250 איש כיום.

רק בשבוע שעבר תיאר שלמה לוי, מנהל האגף לרשות צעירים שאחראי על הפעילויות, את התנופה ואמר ל"כל העיר": לאחר שעבדנו ב-10 שכונות קיבלנו פניות של שכונות נוספות שביקשו להיכלל בתוכנית 'השבת הירושלמית', בכל שכונה שבה יהיה ביקוש לפעילות שבת איכותית למשפחות צעירות אנחנו נגיע, ובשיתוף המינהל הקהילתי ובהתאמה לכל שכונה, נמשיך לייצר פעילות משמעותית ופורצת דרך".

ראש העיר משה ליאון אומר השבוע ל"כל העיר": "זהו, הקיץ נגמר, חוזרים לספסל הלימודים אבל פעילויות השבת שלנו נמשכות. קחו את הילדים וצאו לפארקים הציבוריים, אין כמו לסיים את החופש הגדול קרוב לבית".

אירועי השבת העירוניים צפויים להימשך גם לאחר סיום חופשת הקיץ, והם יתקיימו גם בימי החורף – במבנים של המינהלים הקהילתיים. כדי למסד את הפעילויות ולהבטיח את קיומן עד לסוף השנה האזרחית, יצא קול קורא להפעלת וביצוע האירועים. מדובר על מודל הפעלה קבוע בין ה-1.9.19 ועד ל-30.12.19.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר