הגדרות סביב המרכז המסחרי בצומת פת (צילומים: ניב פרסי)
הגדרות סביב המרכז המסחרי בצומת פת (צילומים: ניב פרסי)

הסוחרים בצומת פת זועמים: "שמו אותנו בתוך מכלאה – הכל מסביבנו גדרות"

בעלי העסקים שבח פלאפל ופיצוחי טופן בצומת פת נגד העבודות להקמת קו הרכבת הקלה: "הציבו גדרות וחסמו את העסקים שלנו"; "לקוחות חושבים שהמתחם כביכול לא פעיל". מנגד, בעירייה מציינים כי "העבודות מבוצעות בשיתוף הסוחרים"

פורסם בתאריך: 26.9.19 20:06

בעלי העסקים בצומת פת זועמים על עיריית ירושלים ויוצאים נגד עבודות התשתית להקמת קו הרכבת הקלה באזור. לטענת בעלי העסקים 'שבח – האבא של הפלאפל והשאוורמה' ו'טופן' – העבודות פוגעות להם בפרנסה באופן קשה וברור. בעלי העסקים טוענים כי בשל העבודות לא הושאר מקום לחניה עבור הלקוחות. כמו כן, עיקר זעמם נוגע לגדרות שהוצבו מסביב למרכז המסחרי הקטנטן.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


שלומי פרסי, מבעלי שבח פלאפל בצומת פת, מציין בשיחה עם "כל העיר": "לאחר שהתחילו את השיפוצים לפני כחודשיים, הציבו גדרות וחסמו את העסקים שלנו. חפרו לאורך שעתיים והלכו. פניתי אליהם לבדוק מה קורה, ואז נאמר לי 'קיבלנו את העבודה בצומת למטה, זה יותר חשוב, אתה תחכה עד אחרי סוכות'".


הכניסה המגודרת לשבח פלאפל ופיצוחי טופן בצומת פת (צילומים: ניב פרסי)

הכניסה המגודרת לשבח פלאפל ופיצוחי טופן בצומת פת (צילומים: ניב פרסי)


"מה זה הגישה הזאת?:", אומר פרסי בזעם, "זה עסק, זו הפרנסה שלי. הגדר שהם שמו גורמת ללקוחות להמשיך לדרכם או לעשות סיבוב על מנת להגיע אלי".

פרסי ממשיך וטוען כי "ביטלו את כל החניות שהיו בצומת. הבטיחו לנו, בעלי העסקים, שהשיפוץ הזה ייקח גג חודש – אבל נראה שזה לא ייגמר. הם חפרו פה והלכו, כבר עשרה ימים שהם לא עובדים פה, ואני בזמן הזה חווה ירידה של עשרות אחוזים בעבודה".



גבריאל שרביט, מבעלי פיצוח טופן הסמוך לשבח פלאפל, מוסיף: "שמו אותנו בתוך מכלאה. הכל גדרות רשת מסביב, כאילו זה כלוב לחיות. מי שעובר חושב שהמתחם כביכול לא פעיל. אנחנו נמצאים באתר בנייה".

גבריאל מתייחס גם לבעיות החניה ואומר: "לא השאירו חניה בצומת. הגישה מסורבלת לספקים וללקוחות. קטסטרופה. לפני הבחירות לראשות העיר באו לכאן המתמודדים, עשו סיבובים על ימין ועל שמאל, אבל היום, שאנחנו סובלים, אף אחד לא רואה ולא שומע".



"איך מתכננים כזה דבר בלי להשאיר מקומות חניה למרכז מסחרי?", ממשיך גבריאל, "אני כבר לא מדבר על הטבות שנתנו בערים אחרות כמו למשל חניה חינם ל-20 דקות. אנחנו רק מבקשים שתהיה פה חניה. שאנשים יוכלו להגיע אלינו".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "עבודות התשתית של הרכבת הקלה בסמוך לרחבת החנויות בצומת פת מתקדמות כמתכונן. העבודות שהחלו בשבוע שעבר, מבוצעות תוך הליך שיתוף ציבור ובשיתוף הסוחרים במקום. בפגישה האחרונה שנערכה עם נציגי הסוחרים, סוכם לבקשת הסוחרים כי העבודות בשלב א' של הפרויקט יבוצעו בשני שלבים. ביצוע העבודות נעשה תוך התחשבות מלאה בסוחרים ומתוך רצון להשלים את העבודות על פי לוחות הזמנים שנקבעו מראש".

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. ארורה הרכבת

    ככה יעשה לעסקים שהעירייה חפצה בעתידם.
    אין שם לב
    אין שכל
    אין התחשבות
    העיקר להעביר את הרכבת הארורה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ככה עושים לעסקים שהעירייה חפצה בעתידם????
    אין שם לב
    אין שכל
    אין התחשבות
    העיקר להעביר את הרכבת הארורה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר