(צילום: אילוסטרציה אי.פי)
(צילום אילוסטרציה: אי.פי)

חשד להתעללות בקשישה בת 89: נעצר עובד במעון סיעודי סמוך לירושלים

העובד, בן 48, נעצר ביום שישי על ידי משטרת ירושלים בחשד שגרם לחבלות בפניה של קשישה בת 89, ששוהה במעון סיעודי ביישוב סמוך לירושלים

פורסם בתאריך: 27.10.19 08:38

עובד במעון סיעודי סמוך לירושלים נעצר במהלך סוף השבוע בחשד שהתעלל בקשישה בת 89. העובד חשוד כי תקף את הקשישה וגרם לחבלות בפניה.

משטרת ירושלים עצרה ביום שישי את העובד, בן 48, תושב עין נקובא, אולם בית משפט השלום בירושלים שחרר אותו אתמול, מוצ"ש, למעצר בית. משטרת ירושלים הגישה ערר על ההחלטה – הבוקר, ראשון, הוא הובא בפני בית המשפט המחוזי בירושלים, שקיבל את ערעור המשטרה, והאריך את מעצרו של החשוד עד ליום שלישי, 29.10.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"חוקרי משטרת ישראל עצרו בסוף השבוע גבר כבן 48 בחשד שתקף קשישה כבת 89, חסרת ישע וגרם לה לחבלות במוסד סיעודי בו עובד", כך נמסר הבוקר ממשטרת ירושלים.


ניידת משטרה

ניידת משטרה



עוד נמסר ממשטרת ירושלים כי "חקירת המשטרה נפתחה ביום שישי האחרון, 25.10.19, לאחר דיווח שהתקבל במשטרה אודות חשד כי אחד העובדים במוסד המטפל בקשישים בישוב סמוך לירושלים, תקף והתעלל בקשישה כבת 89 השוהה במקום וגרם לה לחבלות בפניה. החוקרים שאיתרו את כתובתו של החשוד עצרו אותו לחקירה כבר באותו היום בחשד לתקיפה חסר ישע ותקיפה על ידי אחראי. החשוד הובא במוצאי השבת בפני בית משפט השלום בירושלים, ששחרר אותו למעצר בית. חוקרי המשטרה הגישו ערר על שחרורו".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר