פעילות שבת בירושלים (צילומים: ברלה, עיריית ירושלים)
פעילות שבת בירושלים לפני משבר הקורונה (צילומים: ברלה, עיריית ירושלים)

התגעגעתם? פעילויות השבת למשפחות הירושלמיות חוזרות

אחרי הפוגת החגים, אירועי 'שבת ירושלמית' חוזרים במתכונת קצת שונה ובשעות הבוקר. הלוקיישנים השבוע: קרית מנחם, ארנונה וקטמון. הפרטים המלאים בפנים

פורסם בתאריך: 31.10.19 20:26

חופשות החגים מבתי הספר כבר הסתיימו, השגרה חזרה וביחד איתה גם אירועי 'שבת ירושלמית' בשכונות. בשבת הקרובה, 2.11, יתקיימו הפעילויות למשפחות הירושלמיות בשלושה פארקים ברחבי העיר – פארק מקסיקו בקרית מנחם, גן החורשה (סמטת ברזילי) בארנונה, פארק סן סימון בקטמון. התוכנית האמנותית השבוע תכלול קוסמת, הצגה לילדים, מתחם משחקי ספורט, מתחם משחקי קופסא, עמדת ג'אגלינג ומרחב פיקניקים.

לקראת החורף הממשמש ובא, ישנם גם שינויים בשעת הפעילות ובאופיה. השבת, כאמור, הפעילות עוד תתקיים בפארקים, אבל החל מהשבת הבאה, 9.11, יעברו האירועים למבנים של המינהלים הקהילתיים והספריות העירוניות. גם שעת הפעילויות השתנתה (שעון חורף וכו') והן יתקיימו בין 12:30-10:30.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעיריית ירושלים, היוזמת והממנת של אירועי שבת ירושלמית, מציינים השבוע כי ""אירועי השבת הירושלמית יעברו למתכונת חורף. כלומר פעילות בשעות הבוקר בתוך חללי המינהל הקהילתי והספריות הציבוריות עם שורת קונספטים יחודיים – 'שבת בפיגמה' – מסיבת פיגמות שכונתית להורים וילדים, שבת 'סיפורי ילדים' כאשר כל המתחם הופך למתחם הפעלה ברוח ספרי ילדים מוכרים; 'שבת voca' עם מקהלה משותפת של הורים ילדים, סיורים שכונתיים ומשחקי ניווט בתוך השכונה, יוגה והפעלות ספורט לילדים והורים ועוד".

כזכור, פעילויות השבת למשפחות הירושלמיות הן יוזמה של ראש העיר משה ליאון בשיתוף התנועה הירושלמית ורשות הצעירים בעירייה. זה החל לפני כשלושה חודשים וצבר תאוצה עם כל שבת שחלפה. באירועים בחודשים האחרונים הושקעו כ-300 אלף שקלים, ובעירייה מציינים כי פעילויות השבת למשפחות תוקצבו בסך של 1,500,000 מיליון שקלים לשנת 2020.



בכיכר ספרא מתגאים כי "עיריית ירושלים היא העירייה הראשונה בארץ אשר תקצבה והפעילה בשבתות מערך פעילות למשפחות צעירות. מדובר במהפכה של ממש. בכל הפעילויות בשכונות ראינו דתיים וחילונים. הדרך עוד ארוכה אבל זו בהחלט התחלה מבורכת ומרשימה".



בעירייה מציינים עוד כי "בשלושת החודשים האחרונים – 13 שבתות – התקיימו 52 פעילויות ב-13 שכונות ברחבי העיר בהשתתפות אלפי משפחות ירושלמיות. את המהלך יזם והוביל ראש העיר משה ליאון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחת העם

    מה עם פעילות שבת לחילונים רווקים?

    לא יעזור, סולדים ממך, לאון.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר