בניין עיריית ירושלים, מבקרת העירייה היוצאת מלכה דרור (צילומים: שלומי כהן, אופיר בן נתן)
בניין עיריית ירושלים, מבקרת העירייה היוצאת מלכה דרור (צילומים: שלומי כהן, אופיר בן נתן)

עיריית ירושלים: מבקרת העירייה עוזבת את תפקידה

מבקרת עיריית ירושלים מלכה דרור ביקשה מראש העיר משה ליאון לסיים את כהונתה לאחר למעלה מ-8 שנים בתפקיד: "זו לא היתה החלטה קלה עבורי, אולם אני חשה שאני מוכנה לאתגר המקצועי הבא"

פורסם בתאריך: 29.12.19 13:47

מבקרת עיריית ירושלים מלכה דרור פנתה לראש העיר משה ליאון וביקשה לסיים את כהונתה לאחר למעלה משמונה שנים. המבקרת דרור תסיים את תפקידה באופן רשמי בעוד מספר חודשים.

בעיריית ירושלים מציינים היום כי "הגב' דרור הביעה בפני ראש העיר ומנכ"ל העירייה את רצונה לעשות שימוש בניסיון הרב שצברה בתפקידיה במגזר העסקי והציבורי, כדי להשפיע ולהוביל תהליכי שינוי גם בארגונים נוספים. ראש העיר, משה ליאון, נתן את ברכתו, הגם שהיה מעדיף שהגב' דרור תמשיך בתפקידה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"אני מבקשת להודות לראש העיר משה ליאון ולמנכ"ל העירייה איציק לארי", מוסרת דרור, "על האמון הרב, על שנה של עבודה משותפת, מאתגרת ומלמדת, ועל המקום המכובד והמשמעותי שנתתם לביקורת העירייה. אחרי שנים ארוכות במגזר הפרטי, לכבוד היה לי להצטרף לצוות המסור של עיריית ירושלים ולהוביל ביחד תהליכי עומק במטרה לשפר את עבודת העירייה, על אגפיה ותאגידיה. אני מודה לצוות הביקורת האיכותי שהיה שותף למהפכה שעשינו בתפיסת תפקיד הביקורת: מקצועיות הצוות והגישה החיובית הביאו להגדלת ההשפעה של הביקורת בעירייה ולשיפור השירות של העירייה לתושבי העיר ולבאים בשעריה. זו לא היתה החלטה קלה עבורי, אולם אני חשה שלאחר מלמעלה משמונה שנים אני מוכנה לאתגר המקצועי הבא. אני עוזבת את תפקידי בסיפוק רב ובהתרגשות. עיריית ירושלים תמיד תישאר ביתי".

ראש העיר ליאון: "אני מבקש להודות למלכה שהיתה לצידי בשנה האחרונה, בתפקיד מבקרת העירייה, על השירות המצוין ותרומתה הרבה. מלכה ביצעה את תפקידה המורכב במסירות, הגינות וענייניות, ובכך תרמה לקיומה של ביקורת אפקטיבית, שקידמה את העירייה, הביאה לעבודה מהודקת יותר, יסודית ומוקפדת, והאירה נקודות חשובות לשיפור. אין לי ספק כי מלכה תתרום רבות בכל ארגון שתגיע אליו, כפי שתרמה בשנים האחרונות לעיריית ירושלים".



יו"ר ועדת הביקורת העירונית חברת המועצה עליזה ארנס (התעוררות) ביקשה למסור: "הופתעתי מאוד לשמוע על עזיבתה של מבקרת מנוסה מקצועית ואהודה המכהנת בתפקיד זה כמעט עשור. מלכה דרור פעלה רבות למען שיפור המערכת העירונית וליעילותה. זכיתי לעבוד לצדה בשנה האחרונה תוך שיתוף פעולה פורה. ביצענו את הנדרש מאיתנו לפקח ולבקר את פעילות העיריה והעומד בראשה. עזיבתה לאחר שנות עשיה רבות בתפקיד תמוהה בעיני ואין אלא לקוות שראש העיר ימנה לתפקיד אישיות מקצועית וחסרת פניות שכמותה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. נקוה

    סוף סוף. נציגה של ברקת.
    מקוה שמי שיחליף אותה יפעל למיגור השחיתות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר