הפקקים בשכונת מלחה (צילומים: רועי אברהם)
הפקקים בשכונת מלחה (צילומים: רועי אברהם)

בעיות התחבורה במלחה: עשרות מקומות חניה הוקצו לתושבים בקניון

בהמשך לפרסום ב"כל העיר": תושבי רחוב הכפיר, שאיבדו מקומות חניה בעקבות עבודות התשתית להקמת הרכבת הקלה, יזכו לעשרות חניות בחינם בקניון

פורסם בתאריך: 21.1.20 20:12

הסיוט התחבורתי והפקקים באזור מלחה נמשכים, אולם תושבי רחוב הכפיר שבמלחה יכולים לחייך במעט, זאת לאחר שהושג עבורם הסדר חניה בקניון.

כזכור, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר", כחלק מהסיוט התחבורתי שממנו סובלים תושבי מלחה בחודשיים האחרונים, הם הפנו אצבע מאשימה גם כנגד העירייה וטענו כי למרות שהובטח להם הסדר חניה מיוחד עם הקניון, העירייה עדיין לא הביאה אותו לידי מימוש.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כעת, כשבוע אחרי הפרסום ואחרי הטענות שהועלו, ל"כל העיר" נודע כי התקבל האישור הסופי וההסדר החל לפעול. על פי ההסדר החדש, כ-50 בעלי רכבים המתגוררים ברחוב הכפיר התחתון, אשר איבדו את החניות שלהם ברחוב אגודת הספורט הפועל, יוכלו להחנות את רכבם בחניון של קניון מלחה.

דרור בקל, יו"ר ועד תושבי מלחה, מוסר ל"כל העיר" כי "אני שמח לבשר שקיבלנו אישור סופי על הפעלת הסדר החניה של כלי הרכב הרשומים על שם התושבים הגרים ברחוב הכפיר התחתון, ואיבדו את החניות שלהם ברחוב אגודת הספורט הפועל, עם תחילת עבודות ההכנה של הרכבת הקלה. ברצוני להודות לראש העיר מר משה ליאון, ליועצו הבכיר מר עופר איובי, למנהלת אגף שירותי חניה גב' רויטל מרזן, ולמנכ"ל הקניון מר יורם פיק. שיתוף הפעולה שלהם עם ועד שכונת מלחה אפשר להגיע להסדר המיוחל, למרות כל הקשיים".



כאמור, את נושא הסדר החניה העלה בשיחה עם "כל העיר" טל הרמתי, שמתגורר במלחה. הוא ציין בדבריו כי "גורמים שונים מטעם לשכת ראש העיר נמצאת איתנו בקשר רציף והרושם שלנו הוא שהם מקשיבים לבעיות ומודעים לנושא, אבל בתכלס – זה לא מביא לתוצאות. התושבים פה סובלים – אנחנו מסיימים יום עבודה ובטווח של קילומטר מהבית אין חניה. הבעיה הזו פתירה כי הגיעו להסדר עקרוני עם קניון מלחה, אבל כבר 4 חודשים שאנחנו ממתינים שההסדר הזה ייסגר באופן סופי וזה לא קורה".

כעת, כשבוע לאחר הפרוסום, ההסדר נסגר באופן סופי ותושבי רחוב הכפיר יכולים להחנות את רכבם בחניון של הקניון ללא תשלום.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר