פרופ' תמר פרץ (צילומים שלומי כהן)
פרופ' תמר פרץ (צילומים שלומי כהן)

אות יקיר ירושלים יוענק לפרופ' תמר פרץ מהדסה – "הטיפול במחלות קשות הפך למפעל חיים"

פרופ' תמר פרץ, מנהלת מכון שרת לאונקולוגיה בהדסה שמטפלת בחולות עם סרטן השד, היא בין 12 האישים שיקבלו ביום ירושלים את עיטור יקיר העיר. בשיחה עם "כל העיר" היא מספרת בהתרגשות: "אני גאה מאוד לקבל את האות. אני רואה בכך כבוד גדול"

פורסם בתאריך: 24.2.20 17:31

פרופ' תמר פרץ, הרופאה מהדסה שהצילה כל כך הרבה חיים, שסייעה להמון מטופלות שחלו בסרטן ושמובילה מחקרים בתחום הרפואה האונקולוגית – תקבל ביום ירושלים הקרוב את אות יקיר העיר לשנת 2020.

ביום שלישי שעבר התקשר ראש העיר משה ליאון לפרופ' פרץ, מנהלת מכון שרת לאונקולוגיה בהדסה, ובישר לה כי היא נבחרה לקבל את אות יקיר ירושלים. "מאוד-מאוד התרגשתי כשהוא הודיע לי", מתארת היום בשיחה עם "כל העיר" פרופ' פרץ. "הגעתי מתל אביב לאוניברסיטה העברית לאחר מלחמת יום כיפורים – התאהבתי בעיר. כאן הקמתי את ביתי, כאן נולדו בנותיי וכאן הפכתי את הטיפול במחלות קשות למפעל חיים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"ירושלים היא העיר היפה והטובה ביותר בעולם", אומרת בהתרגשות פרופ' פרץ ל"כל העיר", "ואנשיה מופלאים. העיר מעוררת בי השראה ואני גאה מאוד לקבל את האות. אני רואה בכך כבוד גדול ושמחה להיות חלק מהשרשרת האנושית המגוונת שזכתה עד כה באות. פעלתי כל השנים כמשימת חיי לטובת בריאות תושבי ירושלים ומטופלים מחוצה לה, ואמשיך בכל כוחי לעבוד לטובת מניעה ואבחון מוקדם של מחלות קשות".

פרופ' פרץ,עומדת בראש המכון האונקולוגי של המרכז הרפואי הדסה החל משנת 1994. בין השאר היא מנהלת צוות של כ-150 רופאים ואנשי מקצוע ועוסקת בחקר הגנטיקה של הסרטן. לצד המחקר היא ממשיכה לטפל במטופלות שמתמודדות עם מחלת סרטן השד.

ביום חמישי הקרוב, 27.2, צפויה מועצת עיריית ירושלים לאשר את רשימת האישים שלה יוענק עיטור 'יקיר ירושלים' לשנת 2020, סמוך ליום ירושלים ב-22.5.20. עוד בין האישים הנבחרים, כך נודע ל"כל העיר", גם הזמר והשחקן המפורסם יהורם גאון, שנולד וגדל בירושלים. עוד יקבלו את האות: פרופ' שמואל גוטליב, סולי אלישר, עו"ד יאיר גרין, עליזה טובול, מלכה ירום, חיים כהן, הרב קלמן סמואלס, פולק איירן חנה והרב פרופסור אברהם שטיינברג.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רות

    דר תמר פרץ אחת הרופאות והחוקרות בנושא אונקולוגיה היא הקימה מפעל חיים והצילה מאות נשים, מגיע לה לקבל את יקיר ירושלים, אישה משכמה ומעלה שאת כל זמנה הקדישה לרפואת מחלת הסרטן …

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר