הפקקים בשכונת מלחה (צילומים: רועי אברהם)
הפקקים בשכונת מלחה (צילומים: רועי אברהם)

יום שישי, הכאוס התחבורתי בדרך לקניון מלחה: שיא העומסים – בצהריים

הכאוס התחבורתי באזור מלחה ביום שישי: "גם מגיעים הרבה לקוחות לקניון, וגם ההורים אוספים את ילדיהם מבתי הספר", מתאר בשיחה עם "כל העיר" יו"ר התושבים בשכונה דרור בקל, "אפשר להיתקע בצומת המרכזי למעלה מרבע שעה"

פורסם בתאריך: 28.2.20 08:15

הכאוס בשכונת מלחה לא פוסח על ימי שישי בבוקר ובצהריים, ונראה כי הוא אף מחריף: הבוקר, שישי, מבקרות ומבקרים רבים מגיעים לשכונת מלחה, שכולל את מתחם הבילוי והקניות מהמרכזיים בירושלים – קניון עזריאלי ירושלים. אלפי לקוחות מגיעים אליו מדי שבוע. מלבד העומס שנוצר בסביבת הקניון, באזור מלחה, כפי שפורסם ב"כל העיר", מתקיימות עבודות תשתית רבות בצירים מרכזיים, שמובילות למחסור במקומות חניה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"במלחה ישנן שעות עמוסות יותר ויש פחות, אבל השיא מגיע ביום שישי בצהריים", מתאר בשיחה עם "כל העיר" דרור בקל, יו"ר ועד התושבים בשכונת מלחה, "גם מגיעים הרבה לקוחות לקניון, וגם ההורים אוספים את ילדיהם מבתי הספר, מה שיוצר עומס רב. העומס הרב והמרכזי מתרכז היכן שבעבר היתה כיכר – בין הרחובות אגודת ספורט הפועל והאייל. רחוב האייל זה הכניסה והיציאה לשכונה, ולכן ישנה בעיה קשה להיכנס ולצאת. לאחרונה קיבלתי פחות תלונות, אבל זה לא אומר שאין בעיות, זה רק אומר שהתושבים מיואשים ורואים שאני לא מצליח לתת מענה לבעיות שכל פעם מחמירות".

כפי שפורסם בעבר ב"כל העיר" הסיבה המרכזית לעומסי התנועה במלחה זו עבודות התשתית להקמת הרכבת הקלה – שכללו שינויים בהסדרי התנועה, צמצום נתיבי תנועה, הוספת רמזורים, ביטול פניות ועוד – שהחריפו בצורה משמעותית את הסיוט התחבורתי בדרך ובתוך שכונת מלחה. כמו כן, לפני שבועיים דווח ב"כל העיר" כי עיריית ירושלים החליטה שמתחם הטסטים באפ-טאון גילה, שהיה מוקד למאבק ממושך של התושבים, יועתק למתחם בסמוך לאצטדיון טדי. למעשה, הבשורה של תושבי גילה היא הסיוט החדש של התושבים במלחה. ההחלטה הובילה לזעם גדול בקרב התושבים במלחה, שגם כך סובלים בחודשים האחרונים מהעבודות באזור..

לדברי בקל, מדי יום ישנם עומסי תנועה ובעיות חניה בשכונת מלחה, ובמיוחד בימי שישי, כאשר בצומת המרכזי בשכונה, לדבריו, "אפשר להיתקע בצומת המרכזי למעלה מרבע שעה. בשורה התחתונה, אנחנו סובלים מדי יום מעומסי תנועה, שהחמירו יותר עם עבודות הרכבת הקלה, וגם בשעות הפחות עומסות אנחנו חווים קשיים במיוחד בימי שישי. התושבים נמצאים על קצה יכולת הסבל שלהם, אין לנו פתרונות וזה לא מספיק שמבינים אותנו".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    החניה בקניון היא שעתיים ראשונות חינם. בחלקים נרחבים ממלחה החניה היא חינם. חניה בירושלים צריכה להיות בתשלום, בכל מקום ולכולם. כך מורידים פקקים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר