מסעדת לוצ'אנה (צילום: מתוך דף הפייסבוק של מסעדת לוצ'אנה)
מסעדת לוצ'אנה (צילום: מתוך דף הפייסבוק של מסעדת לוצ'אנה)

משבר הקורונה | בעלי מסעדת לוצ'נה בממילא: "מכת מוות למסעדה, אני לא יודע אם נקום ממנה"

אלון שבתאי, מבעלי מסעדת לוצ'נה בקניון ממילא שסגורה כעת בשל ההשבתה, מספר בדאגה ל"כל העיר" כי הוא ביקש דחייה בתשלומי השכירות, אך לדבריו הוא נענה בשלילה

פורסם בתאריך: 16.3.20 17:18

המסעדות שסגורות בעקבות משבר הקורונה: בשדרת הקניות ממילא ממילא נרשמת תנועה דלילה מאוד של לקוחות וקונים, זאת בעקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות להימנע מהתקהלות מחשש להתפשטות הקורונה. בהתאם להנחיות החדשות – מסעדות רבות סגרו את העסקים במתחם, ביניהן מסעדת לוצ'נה המוכרת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"כבר בשבוע האחרון הרגשנו את ירידה בתנועת הלקוחות, ועכשיו אנחנו סגורים", מספר בשיחה עם "כל העיר", אלון שבתאי מבעלי מסעדת לוצ'נה בקניון ממילא. "אנחנו מפסידים המון. אני לא יודע אם נקום מזה, כל יום שעובר ההפסד כלכלי נע בסביבות 50 אלף שקלים".

מסעדות רבות ברחבי העיר החלו להציע שירות משלוחים, אך בלוצ'נה העדיפו לוותר על האופציה. "אין אצלנו שירות משלוחים ואנחנו לא מבצעים את האופציה הזאת", מציין שבתאי. "העבודה ירדה מאוד, אין תיירים, אין אף אחד – פשוט מכת מוות למסעדה".

כידוע, במסגרת ההגבלות שהוטלו על ידי גורמים בממשלה, המון בתי עסק חוששים מקריסה כלכלית ואי עמידה בתשלומי השכירות להנהלת הקניונים. שבתאי מספר כי הוא ביקש דחייה במתן השכירות עבור עסקיו שפועלים במתחם. "אנחנו ביקשנו שיידחו לנו את השכירות ויבואו לקראתנו, אבל זה לא עזר – כרגע אנחנו משלמים כרגיל".

"אין לנו פתרון, יש מתחתיי כ-250 עובדים וכל הרשת שלי הולכת לקרוס", מוסיף ואומר שבתאי, "מבחינתי, נותר רק לחכות שתחלוף התקופה הזו, וגם אחרי זה אנחנו לא יודעים מה יהיה".

"כל העיר" פנה למנכ"ל קניון ממילא שמסר: "אין תגובה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר