שף אילן גרוסי (צילום: מאיר אליפור)
שף אילן גרוסי (צילום: מאיר אליפור)

שף אילן גרוסי ממסעדת סאטיה: "אני מקווה שהקהל המקומי יחזור למסעדות"

קרב ההישרדות של המסעדות בירושלים - שף אילן גרוסי, בעלי מסעדת 'סאטיה' ברחוב קרן היסוד, מספר על התקווה ליום חדש: "לארח ולהגיש אוכל על צלחות זה אחד הדברים הכי משמחים והכי חשובים לנו"

פורסם בתאריך: 17.5.20 16:20

ברחוב קרן היסוד מסעדת "סאטיה" של שף אילן גרוסי, המסעדן הוותיק בירושלים, החלה בשבוע שעבר להציע שירות של איסוף עצמי. גם גרוסי, כמו מסעדנים רבים בירושלים, תוהים מדוע עדיין לא ניתן לפתוח את המסעדות – זאת בזמן שחופי הים מלאים במתרחצים. גורמי המקצוע במשרד הבריאות עדיין מתמהמהים עם ההחלטה לאשר את פתיחת בתי האוכל, על אף זאת, גרוסי שומר בימים אלה על אופטימיות זהירה, ומשווע ליום שבו הוא יפתח את דלתות המקום.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"ברור שיהיו מגבלות כשנפתח, ואנחנו ננהג בהתאם להנחיות של משרד הבריאות", מדגיש גרוסי בשיחה עם "כל העיר". "שמירה על מרחק בין שולחן לשולחן, הטמפרטורה של הכלים, ואנחנו רק מקווים שהקהל המקומי יחזור למסעדות, יתגעגע ויבוא לפרגן. מבחינתנו לראות קודם כל אנשים, לארח ולהגיש אוכל על צלחות זה אחד הדברים הכי משמחים והכי חשובים לנו".

"אנחנו היום מתכוננים לתפריטי הקיץ", משתף גרוסי, "מחכים לראות אנשים, שמחים ומחייכים, מחכים להכניס אנשים ולהושיב אותם. בנקודת זמן הזו אין פה שום דבר שיכול להחזיר אותנו אחורה, האווירה שמהשלב הזה אנחנו רק הולכים ומקווים ליותר טוב ויותר טוב. כירושלמים עברנו דברים קשים, אולי לא כמו הקורונה, אבל ידענו תקופות של פיגועים ותקופות מאוד קשות, וכירושלמים אנחנו מאוד מפרגנים אחד לשני, וכן, נעבור את זה ביחד אני מאוד מאוד מאמין בזה".

"אז בסך הכל יש המון אופטימיות – אנחנו מחכים להשמיע מוזיקה בתוך המקום, להרים צ'ייסרים עם האנשים, ולראות פרצופים ולהגיש צלחות, זה הדבר הכי משמח שיש".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זהבית

    ברור שנחזור מחכים בקוצר רוח
    מחזקת אתכם בימים לא פשוטים אלו
    בתקווה להתראות בקרוב

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר