מזירת התאונה, סמוך למחלף גבעת מרדכי (צילום: דוברות איחוד הצלה)
מזירת התאונה, סמוך למחלף גבעת מרדכי (צילום: דוברות איחוד הצלה)

הלילה – רמת בית הכרם: רוכב אופנוע נהרג

תאונת דרכים עצמית התרחשה הלילה ברחוב שמואל בייט - צוות ההצלה נאלץ לקבוע את מותו של רוכב האופנוע, צעיר בן 27. משטרת ירושלים פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 17.5.20 07:35

תאונת דרכים קטלנית התרחשה הלילה בכביש שמואל בייט שברמת בית הכרם – רוכב אופנוע, צעיר בן 27, שככל הנראה החליק ואיבד שליטה – נפגע באורח קשה מאוד. צוותי מד"א ואיחוד הצלה הוזעקו לזירת התאונה והחלו להעניק לרוכב האופנוע טיפול רפואי ראשוני מציל חיים. בעקבות הפציעות הקשות שמהן הוא סבל – נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו של רוכב האופנוע.

במקביל, חוקרי משטרת התנועה בירושלים הוזעקו לזירה ופתחו בחקירה לבדיקת נסיבות התאונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מזירת התאונה, סמוך למחלף גבעת מרדכי (צילום: דוברות איחוד הצלה)

מזירת התאונה, סמוך למחלף גבעת מרדכי (צילום: דוברות איחוד הצלה)


ממד"א נמסר: "הלילה בשעה 4:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תאונת דרכים בשדרות מנחם בגין בירושלים, סמוך ליציאה למחלף גבעת מרדכי. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של רוכב אופנוע".

פרמדיק מד"א שמיל דוד מספר: "כשהגענו למקום ראינו חלקים מהאופנוע פזורים על הכביש כשהרוכב שכב מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה בצמחיה בצד הכביש. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

מוטי דהן ושלום קליין, חובשים באיחוד הצלה, מתארים: "כשהגענו למקום נתקלנו ברוכב אופנוע שסובל מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה. למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. לדברי עוברי אורח רוכב האופנוע החליק ובעקבות כך נהרג במקום".

צבי יורוביץ, מתנדב זק"א ירושלים, שטיפל בזירה: "מדובר ככל הנראה בתאונה עצמית, רוכב אופנוע צעיר בן 27 שאיבד שליטה. כשהגעתי למקום ראיתי אופנוע זרוק בשיחים שבצידי הכביש ובסמוך שכב הרוכב כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים. פראמדיק מד"א אישר את מותו. מתנדבי זק"א ירושלים טיפלו בכבוד המת בזירה. גופת המנוח הועברה למכון אבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי, נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה".

ממשטרת ירושלים נמסר כי "כוחות משטרה הוזעקו לרחוב שמואל בייט בירושלים בעקבות דיווח על תאונת אופנוע, ככל הנראה עצמית, צוות מדא שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של רוכב האופנוע, נפתחה חקירה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גבריאל

    אני גר סמוך וקצת אחרי חצות שמעתי רעש של אופנוע שטס במהירות עצומה וחשבתי בליבי שרק השם ישמור אותו ולא יקרה כלום. אבל כמה דקות אחרי כבר שמעתי סירנות של כוחות הצלה ולצערי היתברר שמדובר באותו רוכב אופנוע. יהי זיכרו ברוך. בבקשה סעו בזהירות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר