בדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הקורונה בירושלים: 8 נדבקים בחדר כושר במרכז העיר

משרד הבריאות מדווח הבוקר, ראשון, כי במהלך השבועיים האחרונים נדבקו שמונה מתאמנים בחדר הכושר "לזוז", שפועל ברחוב קינג ג'ורג'

פורסם בתאריך: 14.6.20 11:24

במהלך השבועיים האחרונים דווח למשרד הבריאות על 8 מקרי תחלואה בקורונה בקרב מתאמנים במכון הכושר "לזוז" ברחוב המלך ג'ורג' 22 בירושלים.

במשרד הבריאות מעדכנים כי החולים שהו במכון הכושר במהלך הימים 1.6 ועד ה-8.6 וה-10.6. במשרד הבריאות קוראים: "כל מי שהיה במכון הכושר בשעות ובימים הנקובים מתבקש להיכנס לבידוד ל-14 יום מאז התאריך האחרון בו היה במגע עם חולה. במקרה ומופיעים תסמינים כחום, שיעול, קוצר נשימה, אובדן טעם וריח יש לפנות לרופא המטפל ולהידגם לקורונה".

במשרד הבריאות מדגישים כי "תשובה שלילית אינה פוטרת את סיום 14 ימי הבידוד". לשאלות ולהבהרות ניתן לפנות ל *5400.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יש לציין כי במהלך סוף השבוע נרשמה עלייה נוספת במספר חולי הקורונה בעיר – מספר החולים המאומתים בירושלים עומד על 600. ברחבי המדינה ישנם כ-3,000 תושבים שנמצאים בבידוד.

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר" – שלושה שבועות אחרי התפרצות הקורונה בתיכון הגמנסיה בשכונת רחביה בירושלים ביום, חמישי, 11.6.20, בית הספר נפתח מחדש. את המבנה פוקדים רק תלמידי כיתות י"א-י"ב, שלומדים בימים אלה למבחני הבגרויות. בהודעה ששיגרה הנהלת בית הפר להורים נמסר כי "תחלנה לבוא קבוצות של תלמידים להיבחנות לקראת הבגרויות, וקבוצות קטנות של תלמידים מתקשים".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אא

    איך קרה שכל כך הרבה מתאמנים נדבקו? בחדרי הכושר אמורים לשמור מרחק ולעשות חיטוי. האם זה היה חוסר הקפדה על ההנחיות או שההנחיות לא מנעו את ההדבקה?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר