ההפגנה בבלפור, חניון מנורה (צילומים: אורי ברייטמן, פרטי)
ההפגנה בבלפור, חניון מנורה (צילומים: אורי ברייטמן, פרטי)

לקראת המחאה בבלפור במוצ"ש: עיריית ירושלים תפתח למפגינים את חניון 'מנורה'

העירייה החליטה הבוקר כי חניון 'מנורה' ייפתח גם במוצאי שבת - המתחם ישמש בין השאר את המפגינים והמפגינות בבלפור; לצד זאת, הוחלט לתגבר את אכיפת החניה הלא חוקית במהלך המחאה

פורסם בתאריך: 6.8.20 09:32

בשורה טובה לאלפי המפגינים והמפגינות, שצפויים להגיע למחאה מול בית ראש הממשלה גם במוצ"ש הקרוב. עיריית ירושלים החליטה הבוקר, חמישי, לפתוח את חניון 'מנורה' שבמרכז העיר במוצ"ש. ההחלטה התקבלה, כפי שפורסם ב"כל העיר", לאחר שחלק מהמפגינים קיבלו במוצ"ש שעבר דוחות על חניה לא חוקית. בהמשך לכך דרש מחזיק תיק חניה, חבר המועצה, עו"ד יוסי חביליו (מצילים את ירושלים) מראש העיר ליאון לבטל את דוחות החניה למפגיני בלפור.

כזכור, המפגינים והמפגינות קוראים בין השאר לראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר מתפקידו, על רקע מחאתם נגד הטיפול במשבר הקורונה ועל רקע כתב האישום שהוגש נגד נתניהו בגין שוחד, מרמה והפרת אמונים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


העירייה מודיעה הבוקר כי החניון ייפתח החל מחצי שעה לאחר צאת השבת, ועלות החניה תהיה תשלום חד פעמי של 14 שקלים בלבד עד לשעה 8:00 בבוקר. איך מגיעים? תקלידו ביישומון ווייז "חניון מנורה ירושלים".

כמו כן, העירייה החליטה כי השירותים הציבוריים ישארו פתוחים בכל שעות היממה. לצד זאת, העירייה מזהירה כי היא תתגבר את אכיפת החניה הלא חוקית במוצ"ש.

"לאחר פגישה עם תושבי האזור ושמיעת רחשי ליבם בדבר מצוקת החניה באזור", נמסר מהעירייה, "החליט ראש העיר ירושלים משה ליאון לפתוח את חניון 'מנורה' גם במוצ"ש כדי לאפשר חנייה מסודרת נוספת במרכז העיר. כמו כן הוחלט על פתיחת השירותים הציבוריים בגן העצמאות בכל שעות היממה, ותיגבור אכיפת החניה הלא חוקית והניקיון במרחב הציבורי. בנוסף הנחה ליאון את אגף האכיפה לתגבר את האכיפה בעיר, תוך מתן דגש על עבירות חנייה מסכנות חיים ועשיית צרכים במרחב הציבורי".

ראש העיר משה ליאון: "לצד השמירה על חופש המחאה חשוב לשמור גם על שגרת חייהם של תושבי האזור. ההחלטה לפתוח את החניון, לצד הגברת האכיפה, תצמצם את מצוקת החנייה הגדולה שנוצרת במקום. אני קורא לציבור לשמור על הסדר הציבורי, לטובת כלל תושבי העיר".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. איש איש

    חחח נראה אתכם מארגנים חניות לחתונה של חסידי בעלזא. במקום זה אתם רק תוקפים אותם.
    אתם לא רוצים שיחיו חרדים במדינה בשום תנאי

  2. שלונסקי

    ומה עם ביטול הדוחות משבוע שעבר? העירייה החליטה לחלק דוחות גם במקומותהזויים כמו עמק המצלבה, הרחק מכל כביש או בית. רוצה לראות את האכיפה הגדולה במשחקים של ביתר והפועל בטדי ובארנה כשכולם חונים באמצע הכביש!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר