מיכל סלה ז"ל, אלירן מלול (צילומים: באדיבות המשפחה, אוהד צויגנברג)
מיכל סלה ז"ל, אלירן מלול (צילומים: באדיבות המשפחה, אוהד צויגנברג)

היום, רביעי – הכרעת הדין של בפרשת הרצח של מיכל סלה ז"ל

שנתיים ושלושה ימים אחרי הרצח האכזרי של מיכל סלה ז"ל, היום, רביעי, יתקיים בבית המשפט המחוזי דיון הכרעת הדין במשפטו של הנאשם ברצח אלירן מלול

פורסם בתאריך: 6.10.21 07:44

בבית המשפט המחוזי בעיר יתקיים היום, רביעי (6.10), בשעה 14:00, דיון הכרעת הדין של אלירן מלול, הנאשם ברצח של מיכל סלה ז"ל.

בפורום מיכל סלה, שאותה פתחה לילי בן עמי, אחותה הבכורה של מיכל ז"ל, נכתב הבוקר: "התפללו איתנו. היום 6.10.21, בדיוק שנתיים ושלושה ימים אחרי הרצח האכזרי של עו"ס מיכל סלה ז"ל, יתקיים דיון הכרעת הדין בשעה 14 בבית המשפט המחוזי בירושלים. משפחתה ואוהביה של מיכל יגיעו בהרכב מלא לבית המשפט, בציפייה שאלירן מלול ימצא אשם ברצח בנסיבות מחמירות. צדק למיכל, יהי זכרה ברוך".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בעדותו של הנאשם אלירן מלול לפני תשעה חודשים, הוא טען כי הוא הקורבן באירוע הרצח. בין השאר טען מלול בעדותו בחודש פברואר: "היא אמרה לי אתה כלום, אתה כלום. היא דקרה אותי עם סכין בגב כמה פעמים, היה לי קר ובאחת הדקירות שלה הסכין נשאר תקוע בגוף. הלכתי למקלחת ואמרתי לה 'אני מתעלף, תתקשרי למד"א'. היא אמרה לי 'מגיע לך, מגיע לך, אתה לא רצוי בחיים'. היא הביאה לי בקבוק וויסקי – 'תשתה זה יעזור'. אמרתי לא שתביא מים, שתוציא את הסכין, ירד מלא מלא דם. היא עטפה אותי בסדין ושתיתי אלכוהול והתחלתי להתעלף כשהתעוררתי היא אמרה לי 'מגיע לך'. שתיתי והתעלפתי וראיתי את כל הבית עם דם. מיכל מתה על הרצפה. זה עצוב ונורא". עוד טען ואמר הנאשם ברצח מלול כי "אני שואל את עצמי למה לא הרמתי עליה יד והיינו מתגרשים, ולא הייתי מגיע למשבצת הנוראית הזאת".



מלול, כזכור, נאשם כי ביום 3.10.2019, לאחר השתתפותה של מיכל סלה ז"ל בסדנה להעצמה נשית היא שבה לביתה שם השגיח הנאשם על ילדתם המשותפת. בהמשך אותו לילה, בסמוך לשעה 1:20, תקף מלול את סלה ז"ל בעת שהיתה בחדרה של בתם ופצע אותה בראשה. בכתב האישום נטען כי מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את המנוחה מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה 11 פעמים תוך שסלה ז"ל מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו. עקב דקירותיו סלה מתה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר