אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: אוהד צויגנברג, באדיבות המשפחה)
אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: אוהד צויגנברג, באדיבות המשפחה)

אלירן מלול הורשע ברצח – משפחתה של מיכל סלה ז"ל: "מקווים שהוא לא יראה אור יום"

בית משפט המחוזי בירושלים קבע לפני זמן קצר כי מלול, בן זוגה של סלה ז"ל, אשם ברצח בנסיבות מחמירות. "דבר לא יחזיר את מי שאינה עימנו עוד", נכתב בהכרעת הדין. "תקוותנו כי ההכרעה תתרום למאבק באלימות נגד נשים"

פורסם בתאריך: 6.10.21 14:44

שנתיים ושלושה ימים לאחר הרצח המזעזע של מיכל סלה ז"ל ביישוב מוצא – פסק היום בית המשפט המחוזי בירושלים כי אלירן מלול, מי שהיה בן זוגה של סלה ז"ל, אשם ברצח בנסיבות מחמירות. גזר הדין ייקבע במועד מאוחר יותר, אך בינתיים קבעו השופטים כי מעצרו של מלול יוארך בשלושה חודשים.

הכרעת הדין של השופטים ענת זינגר, ארנון דראל ואלי אברבנל היתה ברורה ונחרצת, כאשר בית המשפט לא התרשם מטענותיו של מלול בעדותו – שהוא היה הקורבן בסיפור הזה. את הכרעת הדין הקריא השופט דראל, ובין השאר נכתב בה: "כבת 32 היתה מיכל סלה בעת שהנאשם גדע את חייה. אישה צעירה זו, אם לילדה בת חודשים אחדים שאותה אהבה מאוד, היתה מוקפת במשפחה רחבה ובידידים רבים, שאהבו והעריכו אותה. בטרם עת באו חייה של מיכל אל קיצם, כשברקע המעשה קנאתו חסרת הגבולות של בן זוגה וחוסר יכותו להשלים עם החלטתה להיפרד ממנו".

בהכרעת הדין נכתב עוד: "למרבה הצער אירוע מסוג זה אינו נדיר. נראה כי קצרה ידן של הרשויות מלהתמודד עבירות אלימות במשפחה, ובתוך כך עם התופעה הנוראה של רצח נשים בידי בני זוגן. דבר לא יחזיר את מי שאיננה עימנו עוד. לבנו עם הבת, עם הוריה של מיכל, בני המשפחה, חבריה וידידיה הרבים. תקוותנו כי התהודה שניתנת למעשים נוראיים אלה תתרום ולו במעט למאבק בתופעת האלימות בכלל ובאלימות במשפחה בפרט".

כאמור, גזר דינו של מלול יינתן במועד אחר. בשלב זה הוחלט כי שלב הטיעונים לעונש ייערך בעוד כשבועיים – ב-19.10.2021. השופטים קבעו עוד, לבקשת הפרקליטות ולמרות התנגדותו של עו"ד מיכאל עירוני, סנגורו של מלול, כי ייערך תסקיר נפגע עבירה. לטענת הפרקליטות יש להטיל פיצוי מקסימלי, ולקחת בחשבון את נפגעי העבירה – ביתה של סלה, הוריה ואחיה.

בסיום הדיון אמרה לילי בן עמי, אחותה הגדולה של מיכל ז"ל, ומי שעומדת בפרונט המשפחתי בפעילות להנצחתה: "שום דבר לא יכול להכין למה שעברנו עכשיו כמשפחה. זה היה מאוד קשה. מטלטל. קורע לב. אבל זה היה גם משחרר, שהרוצח האכזר של מיכל, אלירן מלול, האבא של התינוקת שלה, קיבל את העונש החמור ביותר בספר החוקים כמו שמגיע לו. אנחנו מקווים שהוא ינמק בכלא ולא יראה אור יום, וגם לא ייצא לחופשות".

"אנחנו נמשיך להיאבק", הוסיפה והדגישה בן עמי. "להכרעת הדין הזו יש משמעות גדולה יותר מהמשפחה שלנו. אנחנו מקבלים כל יום פניות מנשים וממשפחות אחרות של קורבנות אלימות".

עוד אמרה בן עמי: "יש שופטים בישראל, ותודה על החזרת האמון והחיזוק שניתן לנו כמשפחה. אני מאוד מקווה שהמקרה של מיכל ז"ל יהיה לנגד עיניהם של השופטים בעתיד וגם של הרוצח הבא, שהוא יידע שאף אחד לא שוכח ואף אחד לא מוותר".

בפורום מיכל סלה, שאותה פתחה לילי בן עמי, אחותה הבכורה של מיכל ז"ל, נכתב הבוקר: "התפללו איתנו. היום 6.10.21, בדיוק שנתיים ושלושה ימים אחרי הרצח האכזרי של עו"ס מיכל סלה ז"ל, יתקיים דיון הכרעת הדין בשעה 14 בבית המשפט המחוזי בירושלים. משפחתה ואוהביה של מיכל יגיעו בהרכב מלא לבית המשפט, בציפייה שאלירן מלול ימצא אשם ברצח בנסיבות מחמירות. צדק למיכל, יהי זכרה ברוך".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בעדותו של הנאשם אלירן מלול לפני תשעה חודשים, הוא טען כי הוא הקורבן באירוע הרצח. בין השאר טען מלול בעדותו בחודש פברואר: "היא אמרה לי אתה כלום, אתה כלום. היא דקרה אותי עם סכין בגב כמה פעמים, היה לי קר ובאחת הדקירות שלה הסכין נשאר תקוע בגוף. הלכתי למקלחת ואמרתי לה 'אני מתעלף, תתקשרי למד"א'. היא אמרה לי 'מגיע לך, מגיע לך, אתה לא רצוי בחיים'. היא הביאה לי בקבוק וויסקי – 'תשתה זה יעזור'. אמרתי לא שתביא מים, שתוציא את הסכין, ירד מלא מלא דם. היא עטפה אותי בסדין ושתיתי אלכוהול והתחלתי להתעלף כשהתעוררתי היא אמרה לי 'מגיע לך'. שתיתי והתעלפתי וראיתי את כל הבית עם דם. מיכל מתה על הרצפה. זה עצוב ונורא". עוד טען ואמר הנאשם ברצח מלול כי "אני שואל את עצמי למה לא הרמתי עליה יד והיינו מתגרשים, ולא הייתי מגיע למשבצת הנוראית הזאת".



מלול, כזכור, נאשם כי ביום 3.10.2019, לאחר השתתפותה של מיכל סלה ז"ל בסדנה להעצמה נשית היא שבה לביתה שם השגיח הנאשם על ילדתם המשותפת. בהמשך אותו לילה, בסמוך לשעה 1:20, תקף מלול את סלה ז"ל בעת שהיתה בחדרה של בתם ופצע אותה בראשה. בכתב האישום נטען כי מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את המנוחה מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה 11 פעמים תוך שסלה ז"ל מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו. עקב דקירותיו סלה מתה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תמר

    רק במדינה מפגרת לוקח שנתיים פלוס לסיים פיענוחצרצח.. לא מעניין מה הוא אומר וטוען.. הבן אדם מנוול לשים אותו בצינוק כל חייו עם לחם יבש וקיתון מים… אבל המדינה המפגרת תיתן לו לימודים, בשר, דגים, ממתקים, טלוויזיה, חברים, ביקורים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר