אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: אורן בן חקון, באדיבות המשפחה)
אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: אורן בן חקון, באדיבות המשפחה)

היום, ראשון – דיון הטיעונים לעונש של הרוצח אלירן מלול: "להרחיקו מהחברה לצמיתות"

כחודשיים וחצי אחרי שהורשע ברצח, בבית המשפט המחוזי יתקיים בשעה 13:00 דיון הטיעונים לעונש של אלירן מלול, שבו ידברו גם בני משפחתה של מיכל סלה ז"ל: "סומכים שהרכב השופטים ישית את העונשים המקסימילים וירחיקו מהחברה לצמיתות בגין מעשיו המפלצתיים באכזריותם"

פורסם בתאריך: 26.12.21 12:15

היום, ראשון, יתקיים בבית המשפט המחוזי בירושלים דיון הטיעונים לעונש של אלירן מלול, הרוצח של מיכל סלה ז"ל. בדיון צפויים לדבר בפני בית המשפט גם חלק מבני משפחתה של סלה ז"ל.

"ההתמודדות היומיומית קשה מנשוא", נמסר ממשפחת סלה. "היינו נותנים הכל כדי להחזיר את הגלגל לאחור. בית המשפט בכוחו לעשות צדק איתנו ועם עם ישראל. אנו סומכים ידינו שהרכב השופטים יטו אוזן לכאב העצום שלנו ולמעשה האכזרי והבלתי נסלח ושגזר הדין ישית על אלירן מלול, הרוצח בדם קר, את העונשים המקסימלים וירחיקו מהחברה לצמיתות בגין מעשיו המפלצתיים באכזריותם".


יצוין כי הבוקר, ראשון, פורסם בידיעות האחרונות וב-YNET חלק מהדברים שצפויה לומר בבית המשפט לילי בן עמי, אחות הבכורה של סלה ז"ל. בין יתר הדברים שפורסמו, מספרת לילי כי בתה זל מיכל סלה ז"ל ביקרה בקבר אימה ואף הניחה על המצבה ציור שציירה עבורה.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ב-6 באוקטובר פסקו השופטים ענת זינגר, ארנון דראל ואלי אברבנל כי אלירן מלול אשם ברצח בנסיבות מחמירות. באותו מעמד האריכו השופטים את מעצרו של מלול בשלושה חודשים, וזאת עד לגזר הדין. יצוין כי גזר הדין לא יינתן בדיון הקרוב אלא בדיון הבא.


מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


ובחזרה לפסק הדין שקבע כי מלול אשם ברצח בנסיבות מחמירות. בית המשפט לא התרשם מטענותיו של מלול בעדותו – שהוא היה הקורבן בסיפור הזה. בהכרעת הדין נכתב בית השאר: "כבת 32 היתה מיכל סלה בעת שהנאשם גדע את חייה. אישה צעירה זו, אם לילדה בת חודשים אחדים שאותה אהבה מאוד, היתה מוקפת במשפחה רחבה ובידידים רבים, שאהבו והעריכו אותה. בטרם עת באו חייה של מיכל אל קיצם, כשברקע המעשה קנאתו חסרת הגבולות של בן זוגה וחוסר יכותו להשלים עם החלטתה להיפרד ממנו".



בהכרעת הדין נכתב עוד: "למרבה הצער אירוע מסוג זה אינו נדיר. נראה כי קצרה ידן של הרשויות מלהתמודד עבירות אלימות במשפחה, ובתוך כך עם התופעה הנוראה של רצח נשים בידי בני זוגן. דבר לא יחזיר את מי שאיננה עימנו עוד. לבנו עם הבת, עם הוריה של מיכל, בני המשפחה, חבריה וידידיה הרבים. תקוותנו כי התהודה שניתנת למעשים נוראיים אלה תתרום ולו במעט למאבק בתופעת האלימות בכלל ובאלימות במשפחה בפרט".


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר