צילומי מסך מתוך הסרטון (קרדיט הפקה: רוזנבאום תקשורת)
צילומי מסך מתוך הסרטון (קרדיט הפקה: רוזנבאום תקשורת)

לזכר הנרצחים הירושלמים ובכלל: צפו בסרטון המיוחד שמוקדש לקורבנות ה-NOVA

"אהלן וסהלן יא עזה" - זהו שם הסרטון של 'החזית האזרחית' המוקדש לזכרם של נרצחי מסיבת הטבע בדרום. על המוזיקה אחראי סקאזי והסרטון יופץ, באמצעות לוחמי סייבר, אל מכשירי הטלפון וערוצי הטלגרם של מחבלי החמאס ותומכיהם בעזה. צפו בווידאו

פורסם בתאריך: 2.11.23 14:50

תנועת 'החזית המזרחית' ממשיכה להילחם במלחמה החשובה על התודעה העולמית. אחרי שהפיקה ויצרה שני סרטונים בשפה העברית שזכו למאות מיליוני חשיפות ברחבי העולם, מרביתן במדינות ערב, משוחרר היום, חמישי (2.11), סרטון נוסף – שלישי במספר תחת הכותרת "אהלן וסהלן יא עזה".



הסרטון הנוכחי, שבו משתף פעולה הדיג'יי הבינלאומי סקאזי (אשר סוויסה), מוקדש לזכר אלו שרק רצו לרקוד ולהפיץ אהבה ומצאו עצמם נרצחים באכזריות בפסטיבל המוזיקה "נובה”.



 

 

"בדומה לשני הסרטונים הקודמים, גם הסרטון הנוכחי יופץ בשני ערוצים נפרדים", נמסר מהחזית האזרחית, "כשהערוץ הרשמי ידאג להפצת הסרט ברשתות החברתיות המוכרות, ואילו הערוץ האפל, אשר מופעל על ידי לוחמי הסייבר של התנועה יפעל להחדרת התכנים ישירות אל מכשירי הטלפון של תושבי עזה ומחבלי החמאס, זאת כחלק מחזית הלוחמה הפסיכולוגית באויב, אותה מנהלת התנועה מאז פרוץ הלחימה".

למי שאינו מכיר עדיין – 'החזית האזרחית' הוקמה במטרה להחזיר את אמון העם בכוחות הביטחון, ולהבטיח כי צה"ל ומדינת ישראל יפעלו באופן חופשי במהלך מלחמת עזה, כשיעדי המלחמה, אורכה ודרכי הפעולה שלה, יהיו כפופים אך ורק לצרכיה הביטחוניים והמדיניים של מדינת ישראל, וללא התחשבות בגורמים זרים. "התנועה הינה תנועה א-פוליטית", מדגישים חבריה, "ומאחוריה עומדת קבוצת ישראלים ובהם לוחמים, מפקדים, משפחות שכולות, תושבי העוטף, אנשי תוכן ולוחמי סייבר, שכאבו וכואבים את האירועים הנוראים והחליטו לחבור יחדיו ולפעול כדי להבטיח שלעולם לא עוד".

יו"ר 'החזית האזרחית' עופר רוזנבאום: "בשביעי לאוקטובר חיות אדם הגיעו וטבחו בצעירים וצעירות שרק רצו לחגוג את החיים, הסרטון שמופץ היום ויגיע ישירות אל מחבלי החמאס בא להבהיר להם שאת המנגינה של עם ישראל הם לא יוכלו להפסיק, ולהבטיח שמותם של אותם צעירים קדושים לא יהיה לשווא ושמדינת ישראל תאפשר לצה"ל לנצח ולמוטט את שלטון החמאס פעם אחת ולתמיד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר