עופר ברקוביץ', ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, ארנון בוסאני)
עופר ברקוביץ', ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, ארנון בוסאני)

ברקוביץ וסיעתו בקמפיין נגד ברקת: "הגיע הזמן לחשבון נפש"

העימות בין ראש העיר ניר ברקת לבין סגנו עופר ברקוביץ עולה מדרגה - התעוררות פתחה בקמפיין פייסבוק נגד ראש העיר

פורסם בתאריך: 27.9.17 11:33

אם חשבתם שהגזרה בין ראש העיר ניר ברקת לבין תנועת התעוררות והעומד בראשה סגן ראש העיר עופר ברקוביץ נרגעה, נראה כי היא רק מחריפה. אתמול, שלישי, יצאה תנועת התעוררות בקמפיין נגד ברקת תחת הסלוגן: "הגיע הזמן לחשבון נפש!".

בהתעוררות מציינים וטוענים כי "הקמפיין קורא לראש העיר ניר ברקת לחזור בו משורת עוולות שביצע כלפי הציבור הירושלמי בשנה האחרונה. הקמפיין שיתנהל בדף הפייסבוק של התנועה יתמקד בפגיעה הכי קריטית של ניר ברקת בעיר ירושלים בשנה האחרונה והיא ההסכם הפוליטי עליו חתם במחשכים מול קבוצה קטנה", לטענת התעוררות, "שכל מהותו חלוקת ירושלים, ופגיעה בציבור הציוני בעיר. הקמפיין יבליט בכל פעם קבוצה אחרת שנפגעה מההסכם – החל ממפעילי פאב המפלצת שבקרית היובל ועד תלמידי בית הספר ברנדט שבנוה יעקב, שהוכרחו להתפנות בתנאים מכפירים. בנוסף, תנועת התעוררות חוזרת על דרישתה גם במסגרת קמפיין זה להכריז לאלתר על משאל עם בדבר ההסכם הפוליטי ועל עתידה של ירושלים. ניר, לא קיבלת מנדט לחלק את ירושלים, הגיע הזמן לעשות חשבון נפש ולתת לתושבי העיר להחליט על עתידה".

קמפיין התעוררות ניר ברקת

מתוך קמפיין התעוררות נגד ראש העיר

ברקוביץ אומר כי "התעוררות מנהלת בחודשים האחרונים מאבק ערכי על עתידה של ירושלים, ומכאן המאבק הנחוש שלנו והבלתי מתפשר. הפגיעה בצביון הציוני של העיר כתוצאה מההסכם היא חריפה ומהווה מפנה אסטרטגי של ראש העיר,  ופירוק השותפות עם הציבור הציוני. כתוצאה מהסכם חלוקה כושל, ברקת נותן עדיפות במשאבים במבני ציבור ובתשומת לב ארגונית של העירייה לקבוצה ליטאית חרדית קטנה, ומדיר את כל שאר האוכלוסיות".


הפרסום הראשון – עימות חזיתי בצמרת כיכר ספרא: ראש העיר נגד סגן ראש העיר ולהפך

ברקת לברקוביץ: "פרסם התנצלות"

 


עופר ברקוביץ', ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, ארנון בוסאני)

עופר ברקוביץ', ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, ארנון בוסאני)

 

"הגיעו מים עד נפש", מוסיף ואומר ברקוביץ, "ראש העיר איננו מרוכז 100 אחוז בעיר, הוא עם הפנים לקמפיין בחירתו לכנסת. ראש העיר חייב בחשבון נפש עמוק, מדוע הוביל את ההסכם הזה, מדוע לא שיתף את כלל נבחרי הציבור, מדוע לא הביא את ההסכם למשאל תושבים כדי לקבל מנדט על תוכנית משמעותית שלא הציג לציבור ב2013?  מדוע הוא מסכן את עתידה הציוני של ירושלים? ראש העיר חייב לשנות מהותית את גישתו ואת ההסכם. במצב כזה נהיה מוכנים לחזור ולעבוד במשותף למען העיר ירושלים, כדי לעשות שנה טובה אמיתית לתושבי העיר".

מהעירייה נמסר: "ראש העיר אינו עוסק בהתעוררות או בהמצאותיה למטרות תקשורת וקמפיין בחירות, אלא בניהולה והובלתה של בירת ישראל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בבחירות האחרונות בחרתי בברקת בנוסף אני ליכודניק צריך להגיד לברקת עד כאן אותי הוא איכזב קשות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר