עופר ברקוביץ, השבוע (צילום: התעוררות)
עופר ברקוביץ, השבוע (צילום: התעוררות)

וידאו – אחרי הודעת ברקת: עופר ברקוביץ מעלה הילוך ויוצא לשטח

ברקוביץ, שמתמודד לראשות העיר יצא לחלק עלונים בצמתים; עשרות פעילי תנועת התעוררות צבעו את העיר בצהוב

פורסם בתאריך: 27.3.18 14:28

שעות ספורות אחרי הודעת ראש העיר ניר ברקת, על פרישתו מהמרוץ לראשות העיר בבחירות באוקטובר 2018, לטובת התמודדות ברשימת הליכוד הארצית – המועמד לראשות העיר מטעם סיעת התעוררות, עופר ברקוביץ, העלה הילוך במרוץ. ברקוביץ יצא לשטח וחילק עלונים של הסיעה בצמתים ברחבי ירושלים. כמו כן, השבוע הוא ערך חוג בית בהשתתפות עשרות תושבים בסינמה סיטי.



 

 

עשרות פעילים ותיקים וחדשים של התעוררות, בראשות תומר דרור – ראש מטה הבחירות של ברקוביץ והתעוררות, יצאו השבוע לצמתים ברחבי ירושלים כשהם לבושים בחולצות התנועה הצהובות. בהתעוררות מדווחים השבוע כי בעקבות הודעת ברקת הם הוצפו בגל פניות של מתנדבים.

(מימין) פעיל התעוררות נתנאל הירש, פעילת התעוררות אדווה חנקין, ראש מטה הבחירות של ברקוביץ תומר דרור (צילום: התעוררות)

(מימין) פעיל התעוררות נתנאל הירש, פעילת התעוררות אדווה חנקין, ראש מטה הבחירות של ברקוביץ, תומר דרור (צילום: התעוררות)

כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר", בהתעוררות מכוונים השנה להכפיל את מספר המנדטים מ-4 ל-8 – הצפי הוא שהתעוררות יקבלו בין 6 ל-8 מנדטים. לגבי ראשות העיר – ברקוביץ הכריז כי הוא מתכוון לרוץ עד הסוף, ולדבריו הוא "מתכוון להיות המועמד הציוני המוביל לראשות העיר, ולאחד את כל הציבור הירושלמי הסבלני – חילונים, דתיים, חרדים וכל מי שאכפת לו מירושלים", כך אמר בראיון ל"כל העיר".

בהתעוררות החלו לגלגל השבוע את סלוגן הבחירות – "זה הזמן שלנו", וכמו בכל קמפיין בחירות בעידן הנוכחי, זה התחיל מהטוויטר האישי של ברקוביץ ושל חברת הסיעה המובילה בהתעוררות עינב בר כהן.

"במהלך היום הצטרפו עשרות רבות של מתנדבים חדשים, שביקשו להצטרף למהפכה שמובילה התעוררות והמועמד לראשות העיר מטעמה עופר ברקוביץ", כך נמסר השבוע מהתעוררות. "לצד אלו הוצפו הרשתות החברתיות במאות הודעות תמיכה בברקוביץ תחת הכותרת 'זה הזמן שלנו. קודם כל ירושלים'.

 

עופר ברקוביץ, השבוע (צילום: התעוררות)

עופר ברקוביץ, השבוע (צילום: התעוררות)

"מאז שברקת הודיע שהוא ממשיך לפוליטיקה הארצית אנו עדים לנהירה של מתנדבים ופעילים להתעוררות ולמסע שלי לראשות העיר", אומר ברקוביץ, "זוהי העדות החזקה ביותר שהירושלמים לא מוכנים לקבל ראש עיר שהוא לא משלהם. ירושלים עבורי היא לא חלטורה ולא ברירת מחדל, היא משימת חיי והציבור מבין את זה. יש משימה קשה מאוד לפנינו לשמור על ירושלים אבל הימים האחרונים מוכיחים שביחד ננצח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר