ניצב דורון ידיד (צילום: אוליבייה פיטוסי)
ניצב דורון ידיד (צילום: אוליבייה פיטוסי)

השר ארדן החליט: ניצב דורון ידיד ימונה למפקד משטרת מחוז ירושלים

ניצב דורון ידיד, 54, תושב ירושלים, כיום ראש אגף התנועה במשטרה, מכיר היטב את המחוז הירושלמי - הוא שירת בשורת תפקידים ביניהם כמפקד מרחב מוריה בעיר; ידיד יחליף את ניצב יורם הלוי שהודיע על פרישתו

פורסם בתאריך: 16.1.19 10:06

יש מפקד משטרה חדש בירושלים: ניצב דורון ידיד ימונה לתפקיד משטרת מחוז ירושלים, במקומו של ניצב יורם הלוי שהודיע על פרישתו. ניצב ידיד, בן 54, תושב ירושלים, אב לשלושה ילדים, משרת למעלה משנתיים כראש אגף התנועה.

ידיד מכיר היטב את המרחב המשטרתי בירושלים – עם גיוסו למשטרה הוא שירת כקצין בילוש ירושלים, ובהמשך הוא מונה למפקד יס"מ במחוז ירושלים. במרץ 2002 הוא השתתף בהשתלטות על מחבל מתאבד בכניסה לעיר, ועל כך הוא קיבל את עיטור המופת של המשטרה. ידיד היה קצין אג"מ במרחב ציון וקצין אף התנועה במחוז. ב-2007 שימש מפקד מרחב דוד ושנתיים לאחר מכן קודם להיות מפקד מרחב מוריה – שחולש על כל דרום מערב ירושלים.


הטלטלה במשטרה: לניצב יורם הלוי נגמרה הסבלנות


לפני שמונה שנים מונה ידיד לראש מחלקת הדרכה ולקצין חינוך ראשי של המשטרה, ב-2013 הוא מונה לסגן מפקד מחוז הצפון. בספטמבר 2013 הוא הועלה לדרגת ניצב ומונה חראש אגף התנועה במשטרת ישראל.

אמש, שלישי, הודיע השר לביטחון פנים גלעד ארדן כי ניצב ידיד יהיה מפקד משטרת מחוז ירושלים הבא, במקומו של ניצב הלוי, וזאת במסגרת סבב מינויים במשטרה.

כמו כן, בין המינויים החדשים במשטרת ישראל יש שתי ניצבות חדשות. ניצב עינת גיל צובארי, שמונתה לתפקיד ראש אגף משאבי אנוש; וניצב איילת ירוחם, שתשמש בתפקיד ראש אגף תמיכ לוגיסטית.


מפקד משטרת מחוז ירושלים היוצא ניצב יורם הלוי (צילום: אוליבייה פיטוסי)

מפקד משטרת מחוז ירושלים היוצא ניצב יורם הלוי (צילום: אוליבייה פיטוסי)



כזכור, ניצב הלוי הודיע לפני שבועיים לשר ארדן כי הוא פורש מהמשטרה לאחר למעלה מ-30 שנות שירות, מתוכן שלוש שנים כמפקד מחוז ירושלים. הלוי היה מועמד לתפקיד המפכ"ל פעמיים. הציפייה בדרג המקצועי במשטרה היתה שהלוי הוא זה שימונה למפכ"ל, במקומו של רב ניצב רוני אלשיך, וזאת לאחר שמשה (צ'יקו) אדרי הודיע על הסרת מועמדותו לתפקיד המפכ"ל.


השר גלעד ארדן (צילום: מוטי מילרוד)

השר גלעד ארדן (צילום: מוטי מילרוד)


למעשה, פרישתו של הלוי היא עוד מהלך בטלטלה שעוברת משטרת ישראל – שהחלה עם המינוי לתפקיד מפכ"ל המשטרה במקומו של הניצב לשעבר אלשיך. הלוי אמנם היה נחשב למועמד בטוח ומוביל במרוץ לתפקיד, אך בסוף השר ארדן החליט למנות את אדרי. כידוע, הוועדה למינוי בכירים בראשות השופט בדימוס אליעזר גולדברג החליטה לפסול את מועמדותו של אדרי, על רקע פרסומים הנוגעים להתנהלותו – הסאגה הזו נגמרה בכך שאדרי פרש מהמרוץ למפכ"לות.


פרסום ראשון: מנכ"ל הטוטו איציק לארי מונה למנכ"ל עיריית ירושלים


קריז קשה לדג בפיתה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר