מירב כהן (צילום: אורן בן-חקון)
מירב כהן (צילום: אורן בן-חקון)

מירב כהן, מובילת המאבק נגד עושק הקשישים, מצטרפת לרשימה של בני גנץ

מירב כהן, לשעבר חברת מועצת העירייה, שהקימה מטה למאבק נגד חברות טלמרקטינג שעושקות קשישים, תוצב בצמרת הרשימה של בני גנץ "חוסן לישראל"

פורסם בתאריך: 7.2.19 14:14

מירב כהן, מובילת המאבק נגד עושק הקשישים, מצטרפת לרשימה של בני גנץ לכנסת – "חוסן לישראל". ל"כל העיר" נודע כי כהן תמוקם בצמרת המפלגה של גנץ.

כהן, 35, ירושלמית, פעילה חברתית, יזמית ולשעבר חברת מועצת עיריית ירושלים מטעם סיעת התעוררות, הקימה צבא של מתנדבים, סוג של ארגון גרילה שמורכב מעורכי דין, מעובדים סוציאליים ואחרים שמסייעים לכל קשיש וקשישה להחזיר להם את כספם.





בעקבות המאבק שלה בשודדי הקשישים, חלק מהחברות נסגרו, המשטרה פתחה יחידה מיוחדת לטיפול באותן חברות, הנושא הגיע לוועדת הכלכלה של הכנסת ומשם לסדר היום הציבורי ואל התקשורת.


בני גנץ (צילום: אלי כץ)

בני גנץ (צילום: אלי כץ)


בראיון ל"כל העיר" לפני כחודש סיפרה כהן על המאבק שלה נגד אותן חברות ששודדות את הקשישים במאות אלפי שקלים – כשהיא שמה לה למטרה – למחוק את האנשים העבריינים שמנצלים קשישים וקשישות, ומצליחים להוציא מהם כספים רבים, "זה ייקח שנה, שנתיים, עשר שנים, בסוף נעשה את זה, בסוף החברות האלה לא ירימו את האף", כך היא אמרה ל"כל העיר", "כשיצאתי לדרך הבנתי שזו תופעה חמורה, רק לא תיארתי עד כמה היא נפוצה, מדובר במכת מדינה".


מירב כהן (צילום: שלומי כהן)

מירב כהן (צילום: שלומי כהן)


כהן סיפרה ל"כל העיר" כי היא קיבלה הצעות מכמה מפלגות שונות. "קיבלתי הצעות ממפלגות לכנסת", ציינה כהן, והוסיפה: "זו באמת סוגיה -מאיפה באמת משפיעים? כי מצד אחד יש בפוליטיקה דברים שמאוד מרתיעים אותי, זה יכול לכאוב ואני אדם מאוד רגיש. יש מחיר כשהולכים לפוליטיקה – כמו משמעת קואליציונית, יש לי חשש וכאב בטן מזה. אני מתלבטת".


תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר