תינוק (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מזעזע: אב נאשם כי נשך, צבט וטלטל בחוזקה את בנו התינוק

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב העיר, בן 29, בגין תקיפת בנו בן השנה והחצי. מכתב האישום עולה כי האב צבט את בנו, נשך אותו וטלטל אותו בחוזקה - במהלך תקופה מאז שהיה בן חודש ועד שהיה בן שנה וחצי

פורסם בתאריך: 10.3.19 12:03

מזעזע: אבא מירושלים, בן 29, נאשם כי נשך, צבט וטלטל בחוזקה את בנו התינוק. האישום מתייחס לתקופה שבה התינוק היה בן חודש עד לגיל שנה וחצי.



פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר, ראשון, לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד תושב העיר בן 29 בגין תקיפת בנו בן שנה וחצי. מכתב האישום עולה כי הנאשם צבט את בנו, נשך אותו וטלטל אותו בחוזקה – במהלך תקופה מאז שהיה בן חודש.

בנוסף, לפי כתב האישום, כאשר היה האב משכיב את בנו לישון, נהג הנאשם להניח אצבעות על צווארו של הפעוט עד שאיבד הכרתו למספר שניות ופסק מבכיו.



בכתב האישום נטען כי האב נהג לצבוט את בנו בלחיו, עד כדי גרימת סימנים כחולים בפניו. כמו כן, האב נשך את בנו ברגליו – גם באזורים אלו גרם לו לסימנים כחולים.  באחד הימים, כפי שמתואר בכתב האישום, בשעה שנכנסה אשתו להתקלח, טיפל האבא הנאשם בתינוק ששכב במיטתו בדירה. האבא הרים בשתי ידיו את התינוק כשהוא אוחז בכתפיו, שעה שפלג גופו התחתון עדיין מונח על המיטה, וטלטל אותו בחזקה מספר פעמים, כל זאת בשעה שהתינוק צורח ובוכה.


בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)


בפרקליטות מחוז ירושלים מדגישים כי במעשים המתוארים בכתב האישום, תקף הנאשם את בנו התינוק, גרם לו לחבלה של ממש וכן עשה בו מעשה התעללות גופנית. כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גיתית גלבוע מפרקליטות מחוז ירושלים, הוגש בגין עבירות תקיפת קטין בנסיבות מחמירות, תקיפה והתעללות בקטין על ידי אחראי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר