עמוד תאורה עם חוטי חשמל חשופים (צילום: פפה אללו)
עמוד תאורה עם חוטי חשמל חשופים (צילום: פפה אללו)

"תופעה שהפכה למפגע מסוכן": עמודי תאורה עם חוטי חשמל חשופים ברחבי העיר

עשרות עמודי תאורה עם חוטי חשמל חשופים מוצבים ברחבי העיר. פפה אללו, לשעבר סגן ראש העיר: "נראה שהתחזוקה פשוט לא קיימת, קל לראות שחלק גדול מעמודי התאורה הוזנחו ונמצאים במצב שמסכן את העוברים והשבים"

פורסם בתאריך: 16.4.19 08:13

עמודי תאורה עם חוטי חשמל חשופים מוצבים ברחבי העיר, לדברי פפה אללו, סגן ראש העיר לשעבר מסיעת מרצ, מדובר בעשרות עמודי תאורה שאחזקתם הוזנחה ברחבי העיר. "מדובר בתופעה שהפכה למפגע מסוכן", מציין אללו בשיחה עם "כל העיר", "נראה שהתחזוקה פשוט לא קיימת, קל לראות שחלק גדול מעמודי התאורה הוזנחו ונמצאים במצב שמסכן את העוברים והשבים, וכבר קרו אסונות בעבר. אני מסתובב בעיר ונתקל הרבה בתופעה של הזנחת עמודי תאורה. כשפונים לעירייה – הם מתקנים, אך בצורה רשלנית כי התקלה חוזרת".



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

לדברי אללו הפתרון שהעירייה מוצאת אינו יעיל לבעיית עמודי התאורה. "כאשר מודיעים על עמוד ללא מכסה שיכסה את חוטי החשמל החשופים, עובדי העירייה מכסים את העמוד באופן 'זמני', באופן לא מקצועי, עם פלסטיק וחוטים, שלא מחזיקים מעמד, ואחרי כמה זמן הבעיה חוזרת. הבעיה פרוסה ברחבי העיר. ליד כביש מספר 1, עמוד אחד פגום והשני בסדר. ראיתי ליד בית הנשיא ובשכונות ברחבי ירושלים. צריך לתקן בצורה יסודית, זה לא בטיחותי", מדגיש אללו.


עמוד תאורה עם חוטי חשמל חשופים (צילום: פפה אללו)

(צילום: פפה אללו)


מפגעי עמודי התאורה עם חוטי החשמל החשופים פורסמו ב"כל העיר" לפני כשש שנים, אולם נראה כי היעדר התחזוקה נמשך. עמודי תאורה ברחבי העיר ממשיכים להוות  סכנה של ממש לעוברים ולשבים.


פפה אללו (צילום: פרטי)

פפה אללו (צילום: פרטי)


בתוך כך, לצד הזנחת עמודי התאורה – על רקע הזנחה של התשתיות בירושלים, כפי שפורסם ב"כל העיר", העירייה תשדרג את המרחב הציבורי בהשקעה של למעלה מ-150 מיליון שקלים, במבצע רחב היקף של ריבוד כבישים, תיקון המדרכות ושדרוג הכיכרות בירושלים, זאת עד לסוף שנת 2019. יש לציין כי עבודות ריבוד הכבישים ושדרוג המדרכות יצאו לדרך לפני כשבועיים והן יימשכו עד לסוף השנה, כל פעם באזור אחר בעיר. על ביצוע העבודות אמונים עובדי מחלקת האחזקה באגף שיפור פני העיר (שפ"ע).

מהעירייה נמסר בתגובה: "מחלקת המאור מבצעת עבודות אחזקת שבר באופן קבוע ושוטף בעמודי התאורה המוצבים ברחבי העיר. העבודה מתבצעת על ידי עובדי המחלקה וגורם קבלני נוסף. העובדים והגורם הקבלני יונחו לבדוק באופן פרטני כל עמוד הנמצא ברשימת העמודים שאמורים לעבור עבודות תחזוקה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר