שוטרים ושוטרות, לוחמות ולוחמי מג"ב בכותל המערבי (צילום: דוברות המשטרה)
שוטרים ושוטרות, לוחמות ולוחמי מג"ב בכותל המערבי (צילום: דוברות המשטרה)

החג השני בירושלים: כוננות משטרתית מוגברת – מאות לוחמי ולוחמות מג"ב ברחבי העיר

ערב החג השני - כוחות הביטחון וההצלה בכוננות מוגברת. שוטרות ושוטרים מתפרסים בעיר העתיקה, בשכונות, במוקדי הבילוי ובפארקים. חג שמח

פורסם בתאריך: 25.4.19 10:21

היום, חמישי, 25.4.19, ערב החג השני של פסח – ובירושלים נרשמת כוננות ביטחונית מוגברת. מאות לוחמות ולוחמי מג"ב, שוטרים ושוטרות, מתנדבות ומתנדבים מתפרסים ברחבי ירושלים – בעיר העתיקה, בשכונות, במוקדי הבילוי ובפארקים, כדי לשמור על הביטחון האישי של המבקרים והתושבים.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

במסגרת ההיערכות הכוללת של משטרת ירושלים, תועלה רמת הכוננות המבצעית ומערך הביטחון בעוטף ירושלים יעובה, וזאת למניעת כניסת גורמים עוינים. כמו כן, תתוגבר הפעילות בצירי התנועה ברחבי ירושלים. במשטרה מדגישים כי "המשטרה תמשיך לבצע אכיפה בתחום הסדר הציבורי, לפעול לאכיפה, מניעה וחקירת עבירות ופשיעה מכל סוג שהיא וכן לעסוק באכיפה, הכוונה וויסות התנועה בצירים הראשיים בצירים הבין עירוניים ובתוך הערים. מטרת ההיערכות המשטרתית המוגברת היא להבטיח כי כל אזרח בישראל יוכל לטייל, לבלות ולחגוג בבטחה את החג ובעת מצוקה משטרת ישראל ערוכה לתת את המענה הנדרש בכל מקום".



המשטרה מתגברת את שוטרי התנועה בצירים המרכזיים בעיר. "כמו בכל שנה, יפעלו שוטרי ומתנדבי תנועה באופן מוגבר לאורך כל ימי החג", נמסר מהמשטרה, "והם יעסקו הן בטיפול בעומסי התנועה ובהזרמת התנועה בצירים הראשיים, העירוניים והבינעירוניים, והן באכיפה ממוקדת כנגד נהיגה בשכרות, בריונות בכביש ועבירות תנועה מסכנות חיים".


ברכת הכהנים בכותל המערבי בירושלים, פסח 2019, שוטרים ולוחמי מג"ב (צילום: דוברות המשטרה)

פסח 2019, ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)


במשטרה קוראים "לציבור לגלות ערנות ולפנות למוקד החירום של המשטרה, 'מוקד 100', בכל אירוע חריג המצריך טיפול משטרתי או בעת זיהוי חפץ חשוד, בכל יום ובכל שעה. פניות אל מוקד החירום 100, מתאפשרות גם דרך האפליקציה המשטרתית – '100 חירום'".

גם במד"א יפרסו ברחבי ירושלים אמבולנסים, אופנועי-מד"א, אופניים חשמליים ורכבים פרטיים אשר מצוידים כולם בציוד רפואי של מד"א. ובאיחוד הצלה מציינים כי הם ערוכים לקראת החג עם מערך של מתנדבים וחובשים.


כוננות משטרתית, חג הפסח 2019 בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

כוננות משטרתית, חג הפסח 2019 בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)


כמו כן, משטרת ירושלים השלימה את היערכותה לטקס 'שבת האור', שיתקיים ביום שבת, 27.4.19. החל משעות הלילה ביום חמישי, כלל הכניסות לעיר העתיקה יחסמו לכניסת רכבים, ורחוב יצחק קריב יחסם לשני הכיוונים.

"מטרת היערכות המשטרה, לאפשר קיומו של טקס 'שבת האור' כסדרו בהשתתפות אלפים מהעדה הנוצרית המגיעים מרחבי העולם", מציינים במשטרת ירושלים, "ובמטרה לצמצם את הפגיעה בחיי השגרה בעיר ירושלים בכלל ובעיר העתיקה בפרט. משטרת ישראל תפעל על מנת לאפשר לכלל המתפללים משלוש הדתות לממש את חופש הדת והפולחן ברחבי העיר העתיקה ובמקומות הקדושים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר