עובדי התברואה עם הטבעת (צילום: שמעון שמואל אגף התברואה)
עובדי התברואה עם הטבעת (צילום: שמעון שמואל, אגף התברואה)

היהלום שבזבל: לאחר חיפוש בתוך 10 טון אשפה בירושלים נמצאה טבעת היהלום

תושבת העיר איבדה את טבעת היהלום שלה, שנזרקה לתוך האשפה - היא נמצאה על ידי עובדי אגף התברואה של עיריית ירושלים לאחר חיפוש בתוך 10 טון אשפה: "כמו לחפש מחט בערימת שחת"

פורסם בתאריך: 16.5.19 21:06

טבעת יהלום, שנזרקה לתוך האשפה, נמצאה על ידי עובדי אגף התברואה של עיריית ירושלים לאחר חיפוש בתוך 10 טון אשפה. התושבת איבדה את הטבעת במסעדה שבה אכלה – היא הורידה את טבעת היהלום לצורך נטילת ידיים, אך שכחה להחזירה. עובדי המסעדה זרקו את הטבעת לפח האשפה.

ברגע שהתושבת הבחינה כי הטבעת נעלמה – היה נראה שכבר מאוחר מדי, האשפה נאספה על ידי עובדי התברואה ופונתה למרכז האיסוף בגבעת שאול.



"קיבלתי הודעה מהנהלת אגף התברואה כי ישנה גברת ששכחה את הטבעת במסעדה בה אכלה", מספר מנשה יגן, מנהל יחידת מכולות באגף התברואה בעיריית ירושלים, הכולל את תחנת המעבר לאיסוף אשפה בגבעת שאול. "הגברת ישבה במסעדה והורידה את הטבעת לצורך נטילת ידיים ושכחה אותה על השולחן. בתום הארוחה המלצרים פינו את השולחן לפח האשפה יחד עם הטבעת. רק אחרי שהיא יצאה מהמסעדה היא שמה לב כי חסרות לה טבעות. היא חזרה למסעדה אך פחי האשפה כבר רוקנו על ידי משאית איסוף האשפה של העירייה. האישה ראתה את המשאית ורצה אחריה. היא סיפרה לנהג את שקרה צוות האגף הנחה את האישה להגיע לתחנת המעבר בגבעת שאול, ושם רוקנה המשאית מכמות אשפה של כ-10 טון".

עובדי התברואה עם הטבעת (צילום: שמעון שמואל אגף התברואה)

(צילום: שמעון שמואל, אגף התברואה)


"התחלנו לנבור באשפה ולחפש את הטבעות", ממשיך ומספר יגן, "מדובר בטבעת יהלום – טבעת הנישואין. לפי גודל היהלום נראה לי שהטבעת יקרה מאוד".

שלושה עובדים באגף עמלו בחיפוש. "למרבה המזל והנס נמצאו הטבעות לאחר חיפוש של כרבע שעה. זה כמו לחפש מחט בערימת שחת. אני חייב לציין כי כמויות האשפה לא הרתיעו את העובדים ביחידה – אשר חרירי, שמעון שמואל ושמואל ניצן, שעושים עבודתם נאמנה ועושים הכל כדי להחזיר ולעזור לתושבים לקבל חזרה את הרכוש האבוד".

ראש העיר משה ליאון מוסר: "אני גאה בעובדי אגף התברואה, הם עושים עבודת קודש בעיר. זהו סיפור אחד מיני רבים. יידע כל תושב ירושלים שיש לו כתובת בעיר לפניות בכל נושא".


עובדי התברואה עם הטבעת (צילום: שמעון שמואל אגף התברואה)

(צילום: שמעון שמואל, אגף התברואה)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדהימים! אבל לא ברור למה הם חיפשו ולא האנשים שאיבדו.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם אני איבדתי יותר מפעם אחת טבעת. איבדת, סעי לגבעת שאול ותנברי באשפה. כל הכבוד לעובדי התברואה אבל האישה זקוקה לטבכת ענקית וכשהיא מאבדת אותה יושבת בבית ובוכה וגברים מחפשים אותה. אריסטוקרטיה במיטבה.
    דרך אגב, כיצד הבעת את תודתך, גברת נכבדה? את זה לא מספרים לנו..

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מזעזע! כספי ציבור. 10 שעות עבודה. מי שילם על זה? הגברת עם היהלום?
    והאם גם הגברת ובעלה תרמו לחיפוש?
    לא הגיוני יותר שהם יבואו עם חבריהם לחפש?

  4. חגי

    יבורכו. יכלו להשיב פניה ריקם ולהתעלם לגמרי ממצוקתה, אך בחרו לתת שירות מעל ומעבר ולזכור קודם כל שיש אדם שעומד מולם. אכן מעשה נאצל.
    הלוואי שכל אדם יזכור תמיד וקודם כל שמולו עומד אדם אחר ושיש לחשוב קודם איך כן לעזור ולא להשיב פניו ריקם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר