הבריכה המשודרגת בנוה יעקב (צילום: מינהל קהילתי נוה יעקב)
הבריכה המשודרגת בנוה יעקב (צילום: מינהל קהילתי נוה יעקב)

נוה יעקב: הבריכה נפתחה מחדש אך לא תפעל בשבתות

שנה וחצי של שיפוצים הגיעו לסיומם: הבריכה נפתחה השבוע לתקופת הרצה. במינהל הקהילתי טוענים כי "ההפעלה בשבת לא מכסה את עצמה וגורמת לגירעון"

פורסם בתאריך: 3.7.19 17:31

הבריכה בשכונת נוה יעקב נפתחה היום (שלישי) מחדש, וזאת לאחר שנה וחצי של השבתה בגלל שיפוצים. ל"כל העיר" נודע כי הבריכה תפעל בשבועות הקרובים במתכונת הרצה, עוד נודע ל"כל העיר" כי הבריכה לא תפעל בשבתות, וזאת למרות שלפני השיפוצים היא כן פעלה בשבתות.

אלי יעקבי, יו"ר מינהל קהילתי נוה יעקב: "פתחנו את הבריכה במתכונת הרצה. בתחילת השבוע ערכנו סיור משותף של כל חברי ההנהלה לקראת הפתיחה. אנחנו שמחים מאוד על הפתיחה המחודשת לאחר שנה וחצי של שיפוצים. העבודות כללו תיקון של כל הליקויים הבטיחותיים שהתגלו בבריכה, החלפת הגגות ומערכות האוורור. כמו כן המלתחות שודרגו. בשיפוץ ובשדרוג המתחם הושקעו מיליוני שקלים לרווחת תושבי השכונה".



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

יעקבי מוסיף כי "אני מודה לראש העיר משה ליאון, שלקח על עצמו את פיתוח ושדרוג הבריכה עוד בתקופת כהונתו כמחזיק תיק מנהלים קהילתיים. היינו אצלו כל שבועיים עם כל הגורמים המקצועיים. הוא לקח את זה כפרויקט, וגם עכשיו כראש העיר, הוא מכיר כל פרט בנעשה בבריכה".


הבריכה המשודרגת בנוה יעקב (צילום: מינהל קהילתי נוה יעקב)

הבריכה המשודרגת בנוה יעקב (צילום: מינהל קהילתי נוה יעקב)



שעות הפעילות של הבריכה בתקופת ההרצה תהיה בימים ראשון עד שישי מהשעה 8:00-7:00 ועד לשעות הערב המוקדמות. כמו כן, הבריכה תפעל במוצאי שבת.



כאמור, הבריכה בנוה יעקב לא תפעל בשבתות. בשיחה עם "כל העיר" מסביר גורם במינהל הקהילתי כי "נושא השבתות הוא עומס כלכלי אדיר. ההפעלה בשבת לא מכסה את עצמה וגורמת לגירעון עצום. בכל מקרה, הבריכה היתה סגורה כשנה וחצי, וגם זה גרם לנזק כלכלי. אנחנו נבדוק בהמשך אם יש ביקושים ונחליט איך לפעול".

עוד מוסיף אותו גורם במינהל הקהילתי: "כ-80 אחוז מתושבי נוה יעקב משתייכים למגזר החרדי. שכונת נוה יעקב ידעה במשך כל השנים להשאיר את הבריכה פתוחה בשבתות, כל עוד היה צורך. כיום, אחרי שנה וחצי שהבריכה היתה סגורה ולאור שינויים באוכלוסיה, אנחנו עדיין לא יודעים מה הצורך של הפעלה בשבתות והאם יש לכך ביקוש".

לעומת הבריכה בנוה יעקב, אצל השכנים בפסגת זאב הבריכה החדשה כן תפעל בשבתות. על נושא ההפעלה בשבתות בפסגת זאב היה מאבק גדול, בסופו הצליח הקול החילוני לנצח במאבק הזה. הבריכה בפסגת זאב, כפי שפורסם ב"כל העיר", פועלת בשבתות באופן מלא, וזאת למעט הקפיטריה במקום שהיא כשרה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. בן שבת

    שלומי הלר מעתה יכתוב כתבות, אבל לא יכתוב בשבת…
    יאלה חאלס הבנו את הטרמינולוגיה שלך, משיחי-חילוני

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ההפסד כולו שלהם… כולם ילכו לפסגת זאב

  3. יהודי

    "שמור את יום השבת לקדשו"
    הקב"ה מקש מעם ישראל תקפידו על שמירת שבת, ואני ידאג לכם
    אחים שלי בואו נתחזק בשמירת שבת
    ויחד נתקרב אל אבינו שבשמים
    שבת שלום

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר