פירוט העבודות בצומת משה דיין דוכיפת בפסגת זאב
פירוט העבודות בצומת משה דיין דוכיפת בפסגת זאב

עד יום חמישי: מערך הרמזורים בצומת היציאה המרכזי בפסגת זאב יושבת בשל עבודות

הבוקר, ראשון, יושבתו הרמזורים בצומת הרחובות משה דיין-סיירת דוכיפת למשך חמישה ימים. מדובר בעבודות להתקנת מערך רמזור 'חכם' שכולל גלאי תנועה, זאת לטובת הקלה בעומסי התנועה בכניסה וביציאה מפסגת זאב

פורסם בתאריך: 3.8.19 19:23

עדכון אחרון: 4.8.19 08:55

עומסי התנועה בצומת היציאה המרכזי בפסגת זאב, בצומת הרחובות משה דיין-סיירת דוכיפת, הפכו בשנים האחרונות לדבר שבשגרה. בכל בוקר נרשם בצומת עומס תנועה כבד ביציאה מפסגת זאב, ובשעות הערב עומסי התנועה הכבדים נרשמים בכיוון השני, אל פסגת זאב. בשבוע הקרוב העומסים הללו הולכים להחריף, אך לאחר מכן, כך בטוחים בעיריית ירושלים ובמינהל קהילתי פסגת זאב, יהיה טוב יותר.

החל מהיום, ראשון (4.8) בשעה 10:00, יושבת מערך הרמזורים בצומת משה דיין-סיירת דוכיפת לטובת עבודות שייערכו בצומת. ל"כל העיר" נודע כי מדובר בעבודות להתקנת מערך רמזורים חכם, שכולל גלאי תנועה ואמור לווסת את התנועה לפי העומסים. יש לציין כי מערך רמזורים דומה הותקן לפני כחצי שנה בצומת הכניסה להר חומה, דבר שהקל משמעותית את הפקקים בכניסה וביציאה מהר חומה. הרמזורים יושבתו עד ליום חמישי הקרוב, 8.8, בחצות.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



העבודות, כך נמסר ל"כל העיר", על ידי גורמים בעיריית ירושלים, מבוצעות על רקע תלונות של נהגים על עומסי תנועה כבדים באזור שנוצרים בין השאר עקב זמן שהייה קצר של האור הירוק. לאחר סיום העבודות, מערך הרמזורים יאפשר "גל ירוק" – לטובת היוצאים מהשכונה בשעות העומס בבוקר, ולטובת הנהגים שחוזרים לשכונה בשעות הערב.

"מדובר בעבודות לשיפור זרימת התנועה באמצעות גל ירוק ברמזורים, לאורך שדרות סיירת דוכיפת ומשה דיין", נמסר מהעירייה. "העבודות לא ישנו את הסדרי התנועה במקום".

במשטרת ירושלים מציינים כי במהלך העבודות יכוונו את התנועה בצומת שוטרים ופקחים במשך 24 שעות.  בעיריית ירושלים מוסרים ל"כל העיר" כי העבודות לא ישנו את הסדרי התנועה במקום.

מאגף התנועה של משטרת ירושלים נמסר: "במסגרת עבודות שינויים גיאומטרים בצומת משה דיין-סיירת דוכיפת – יחלו עבודות בצומת הרחובות משה דיין סיירת דוכיפת מתאריך 4.8.2019 משעה 10:00 ועד תאריך 8.8.2019 בחצות. במקום תתבצענה הכוונה ידנית על ידי פקחים/שוטרים ויוצב הסדרי תנועה זמניים למשל 24 שעות. פיקוח ובקרה יבוצע על ידי אגף תנועה ירושלים".


דרכים חלופיות באזור צומת משה דייו-דוכיפת בזמן העבודות


גורם במינהל קהילתי פסגת זאב מסביר כי "העבודות הן חלק מסיום פרויקט סיירת דוכיפת, שמאפשר את הפניות ימינה במיוחד לבאים מרחוב עמיחי פייגלין לכיוון משה דיין. השינויים בצומת יקלו על תושבי פסגת זאב בכניסה לשכונה ללא עמידה ברמזור, ובנוסף יופעל גל ירוק לאורך כל סיירת דוכיפת – פייגלין".


צומת פסגת זאב (צילום: טל נתנאל-נוריאל)

צומת פסגת זאב (צילום: טל נתנאל-נוריאל)


גם בקרב התושבים ישנה שביעות רצון מהעבודות. בשיחה עם "כל העיר" מציין תושב השכונה כי "בצומת יש מדי יום יש פקקים נוראיים כתוצאה מהתנועה מכיוון מחסום חיזמא, ככה בשבסופו של דבר יתכן וזה מהלך שבסופו של דבר יקל על התושבים בפסגת זאב".

תושב אחר מוסיף: "בגלל מעבר הרכבת הקלה בצומת נוצר סוג של פקק לחץ ממיקום לא נכון של מערכת הרמזורים, שלא היה מסונכרן עם עומסי התנועה מכיוון חיזמא ולכן ברגע שיוזיזו חלק מהרמזורים המצוקה תיפתר, ועדיין, החשש העיקרי שלנו שתכנון הצומת תינתן עדיפות לתושבי בנימין על חשבון תושבי פסגת זאב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי

    מדוע אין גל ירוק ברמזורים של משה דיין? אפילו בשלש בלילה צריך לעמוד בכל רמזור כשאין בכלל תנועה בכביש למישהו יש הסבר על כך?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר