מומי דהן (צילום: אורן בן חקון)
מומי דהן (צילום: אורן בן חקון)

"טוב שכולם במועדון יודעים שמומי מקבל את ההחלטות"

למרות הטלטלה בעקבות התפטרות חברי הוועד המנהל, בנורדיה יש גם מקום לאופטימיות. המאמן המתפטר ברבש: "מחזיק אצבעות למועדון"

פורסם בתאריך: 9.11.17 21:24

בשבוע שעבר עברה בית"ר נורדיה טלטלה רצינית, לאחר שהוועד המנהל התפטר מתפקידו, אך זה לא היה הסוף לבשורות המטלטלות: זמן קצר לאחר מכן החליט המאמן עמית ברבש לקחת אחריות ולסיים את תפקידו, בתום ההפסד למ.ס כפר קאסם.

כעת חושף "כל העיר" את הסיבות שבגללן החליטו יו"ר הוועד המנהל, איציק אלפסי, ושאר חברי הוועד, לשים את המפתחות ולסיים את תפקידם: אלפסי ושאר חברי העמותה שקלו להיפרד מהספונסר הראשי מומי דהאן, לאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמות על רקע המשך העסקתו של המנהל המקצועי, משה בן ארוש, שמשמש כמעין 'נציג הבעלים' מטעם דהאן. הוועד המנהל חשב שבן ארוש צריך לסיים את תפקידו עם המאמן ברבש, אך דהאן הסביר שאם זה יקרה – הוא מפסיק את תמיכתו בקבוצה.

כאן ניצבה דילמה בפני אלפסי וחבריו והם ביקשו לפנות לחברי העמותה בשאלה, על מנת להכריע בסוגיה: האם לתת למעשה את הקבוצה לדהאן, או ללכת לעצמאות ללא תמיכתו של איש העסקים? נציין כי מהלך שכזה היה מוביל לקיצוץ מאסיבי בתקציב, שעומד כיום על 2.5 מיליון שקלים, לשחרור של שחקנים יקרים, לקיצוץ בשכר ולפיטורים של חלק מעובדי המועדון. חברי העמותה שמעו את הדברים והתנגדו למהלך.

"חברי העמותה היו ברורים ובחרו צד, וזה לא היה הצד של הוועד המנהל", מנתח גורם בעמותה את המשבר. "העניין הוכרע, וטוב שכך: טוב שכולם במועדון יודעים שמומי דהן מקבל את ההחלטות. במוקדם או במאוחר זה היה מתפוצץ. אמנם לא כל האוהדים תומכים במהלך, וחלקם היו רוצים להישאר קבוצת אוהדים ששולטת על גורלה באופן בלעדי, אבל רובם כן תמכו בעניין, וזה הספיק לחברי הוועד. זה לא בהכרח רע: מומי דהאן הוא איש נפלא וראוי, ומכאן הדברים אמורים להיות פשוטים יותר בצד הניהולי, כשההיררכיה ברורה יותר".

 

ומכאן ל'בשורה' הנוספת שניחתה על נורדיה: ביום שישי האחרון, בתום משחק ההפסד לכפר קאסם, כינס המאמן עמית ברבש את שחקניו ובישר להם כי הוא מתפטר, בעקבות הפסדה השישי ברציפות של הקבוצה.

נפרד - עמית ברבש (צילום: אורן בן-חקון)

נפרד – עמית ברבש (צילום: אורן בן-חקון)

"הגעתי עם ההחלטה מהבית שלא משנה מה ואיך, אם לא מנצחים אני הולך הביתה", מספר ברבש בכנות ל"ספורט כל העיר". על מצב הקבוצה הוא אומר: "חוץ מהמשחק נגד נס ציונה, היינו טובים יותר מהיריבה בכל המשחקים, ובכולם היינו צריכים לנצח, אבל הכדור לא נכנס לרשת. הרגשתי שיש לנו חוסר מזל, וזה לא השתנה גם במשחק האחרון".

לברבש אין טענות לאיש בקבוצה: "התנאים היו מצוינים, אני מאחל זאת לכל מאמן, כולל בליגת העל. לא היה חסר לנו כלום, סביבת העבודה הייתה מצוינת. נתנו לי לעבוד, ומי שמכיר אותי יודע שאני אחד שלא מתפשר על הרבה דברים. אני ומשה בן ארוש עשינו את הטעויות יחד".

לברבש יש מילות סיכום על התקופה שלו בקבוצת האוהדים, והוא נשמע מאוד פייסני ורגוע: "מועדון בית"ר נורדיה היה הבית שלי. בנינו מועדון חזק, קבוצה ממושמעת עם חדר הלבשה בריא, שגם אחרי שישה הפסדים נשאר כזה. אני מחזיק להם אצבעות. אשמח שהם יצליחו ויעלו על הדרך הנכונה. אני אוהב את כולם, ואת כל מי שעבדתי איתו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר