אוטובוס (צילום: ניר קידר)
(צילום אילוסטרציה: ניר קידר)

החצבת בירושלים | משרד הבריאות מדווח: חשיפה לחצבת באוטובוס מירושלים לחיפה

עוד מקרה של חשיפה לחצבת בירושלים: משרד הבריאות הודיע על חשש להידבקות בחצבת ביום חמישי שעבר, 25.4.19, באוטובוס קו 960 שיצא ב-14:25 מירושלים לחיפה

פורסם בתאריך: 30.4.19 16:31

עוד מקרה של חשיפה לחצבת בירושלים: משרד הבריאות מדווח על חשיפה לחצבת שנרשמה ביום חמישי שעבר, 25.4.19, בקו אוטובוס מירושלים לחיפה. מדובר באוטובוס קו 960 שיצא ב-14:25 מירושלים לחיפה.

במשרד הבריאות מציינים כי "נוסעים שנסעו באוטובוס זה אשר נולדו משנת 1957 ואילך ואינם מחוסנים בשתי מנות נגד חצבת מוזמנים לפנות בהקדם ללשכת הבריאות המחוזית בירושלים או לכל לשכה הקרובה למקום מגוריהם או למוקד משרד הבריאות בטלפון *5400 על מנת לברר את הצורך בקבלת חיסון".



עוד מוסיפים במשרד הבריאות כי "יש לפנות בדחיפות לקבלת חיסון תוך 6 ימים מהחשיפה, כלומר עד יום רביעי ה-1.5.19 משעה 14:25 ועד שהאוטובוס הגיע ליעדו".



רק לפני שלושה שבועות, כפי שפורסם ב"כל העיר" נרשמה חשיפה לחצבת באולם אירועים בבית וגן. כידוע, אין זו הפעם הראשונה שבה נחשפים נוסעי אוטובוס לחולה בחצבת. כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בחודש פברואר נחשפו נוסעי אוטובוס אגד בקו 966 שיצא בשעות הצהריים מקצרין לירושלים לחולה בחצבת שעלה לאוטובוס בשעה 13:30 ביישוב נוב שברמת הגולן; בתחילת חודש דצמבר נחשפו נוסעי קו אוטובוס 952 של חברת אגד שיצא ממגדל העמק לירושלים נחשפו לחולה חצבת. גם במקרה הזה התבקשו הנוסעים להגיע ללשכות הבריאות ולהתחסן.


זריקה, חיסון נגד החצבת (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)


ירושלים, כפי שכבר פורסם ב"כל העיר", היא השיאנית במספר חולי החצבת בארץ, עקב כך משרד הבריאות יצא בקריאה חד משמעית להתחסן נגד החצבת. כמו כן, בקופות החולים החלו לקיים מבצעי חיסון. כפי שנחשף ב"כל העיר" בחודש ינואר השנה -21 ילדים בגן ויצ"ו ברמת בית הכרם הובהלו לחיסון בשערי צדק, מהחשש כי נדבקו בחצבת. כמו כן, עוד דווח ב"כל העיר" כי התגלה במרכז האקדמי לב מקרה של חצבת.

לשאלות ובירורים בדבר הצורך בחיסון ניתן לפנות למחלקה לאפידמיולוגיה בלשכת הבריאות המחוזית ירושלים בטלפונים: 025314847/813/814/817. 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מה יוצא לכם מכל זה מעניין

    תפסיקו להפחיד ,רוצו להיתחסן וכל מי שהביא את החצבת היו מחוסנים!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר