פעילויות השבת של העירייה בשבועות האחרונים (צילומים: פרטי)
פעילויות השבת של העירייה בשבועות האחרונים (צילומים: פרטי)

מגבירים את האופציות: גם השבת, פעילויות למשפחות בארבעה פארקים בעיר

בשבת הקרובה יתקיימו האירועים בניות, בפת, ברמת דניה ובקטמון. משה ליאון: "אני שמח להיות ראש העיר שמוביל את הפעילויות"

פורסם בתאריך: 12.9.19 14:12

החזרה לשגרת הלימודים רק הגדילה את הצורך לבילוי משפחתי נעים בשבתות. בעיריית ירושלים הבינו זאת, והחליטו להרחיב את אירועי 'שבת ירושלמית', שגם בשבת הקרובה יתקיימו בארבע שכונות ברחבי העיר, ולא בשלוש שכונות – כפי שהיה נהוג בחודשי הקיץ.

"מאז פתיחת שנת הלימודים הגדלנו את הפעילויות לארבע שכונות בכל שבוע", אומר ראש העיר משה ליאון ל"כל העיר". פעילויות השבת בשכונות הן אירועי עוגן חדשים של העירייה, והאירועים הללו יימשכו עוד שנים רבות. אני שמח להיות ראש העיר שמוביל את הפעילויות ומגביר את האופציות למשפחות צעירות ברחבי השכונות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הפעילויות יתקיימו השבת בפארק גולדשטיין בשכונת פת ובפארק ניות בשכונת ניות. בנוסף, יתקיימו פעילויות גם בפארק דניה שברמת דניה ובפארק סן סימון שבשכונת קטמון.



כמדי שבת, הפעילויות יתקיימו בין השעות 18:30-16:30 והן יכללו שעת סיפור או הצגה, מתחם משחקי קופסא, משחקי ספורט, הפעלת ג'אגלינג ומתחם פיקניקים לכל המשפחה.

פעילויות השבת למשפחות הירושלמית, כידוע, מתקיימות במימון עירוני, כשעיריית ירושלים היא הראשונה מבין ערי ישראל שלוקחת אחריות ממשית על אירועי עוגן בשבתות. החל מהשבוע שעבר הפעילויות הללו נערכות בשיתוף התנועה הירושלמית – היוזמת והמוציאה לפועל של אירועי ברל'ה שנערכו בשנים האחרונות בירושלים.



האירועים, כפי שכבר נכתב בעבר לא אחת ב"כל העיר", ימשיכו להתקיים גם כשהחורף הירושלמי יגיעו – אז הם צפויים להתקיים בתוך המבנים של המינהלים הקהילתיים ברחבי העיר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר