מועדון אליסיום בתלפיות (צילום: עידו פלאש)
מועדון אליסיום בתלפיות (צילום: עידו פלאש)

חוזרים לימי האפטרים? העירייה יוזמת מהפכה בחיי הלילה בתלפיות

מענקים של עד 100,000 שקלים יוענקו ליזמים מתחום חיי הלילה שיפתחו עסק בתלפיות - המטרה: הזרמת אנרגיה ומשאבים לצמיחת סצנת חיי הלילה באזור

פורסם בתאריך: 15.9.19 19:25

האם סצנת חיי הלילה תכבוש מחדש את תלפיות? לשם לפחות מכוונים בעיריית ירושלים ובחברת עדן – החברה לפיתוח כלכלי של ירושלים. ל"כל העיר" נודע כי העירייה וחברת עדן יעניקו סכום של כ-100,000 שקלים לעסקים מתחם חיי הלילה שיוקמו באזור התעשייה תלפיות ויעמדו בקריטריונים השונים, כל זאת כחלק מתוכנית כללית לשינוי פני תלפיות.

"עיריית ירושלים יצאה בקול קורא לבעלי עסקים מתחום חיי הלילה באזור תלפיות למענק מיוחד בסכום של עד 100,000 שקלים", נמסר מהעירייה. "המענק מיועד לתמיכה בהקמה של בתי עסק בתחום חיי הלילה באזור. המטרה היא יצירת מרחב עסקי מגוון ועידוד צמיחתם של עסקי לילה שם. המענק מיועד להקמה של בתי העסק לבילוי, ובכך לאפשר לתושבי העיר מגוון רחב מאד של אפשרויות בילוי וחיי לילה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ראש העיר משה ליאון מוסיף כי "ירושלים פורחת ומתחדשת, בניקיון, בתשתיות, בחינוך ובשירות לתושב. עכשיו החלטתי לחזק יותר גם את חיי הלילה בעיר, ולאפשר מגוון רחב של אפשרויות בילוי לתושבים על ידי מענק יעודי ליזמים בתחום. אני מתכוון לתת תשומת לב רבה גם לנושא זה ולהזרים אנרגיה נוספת לחיי הלילה ולאזור תלפיות".

מנכ"ל עדן אלון שפייזר: "אזור תלפיות עובר מתיחת פנים משמעותית בימים אלו. מדובר במהלך שיימשך מספר שנים ושבמהלכו, במקביל להמשך התמיכה בעסקים הקיימים, תלפיות תהפוך בהדרגה לחממת היי-טק, צעירים, יצירה וחיי לילה".



בקול הקורא שהוציאה העירייה בנוגע למענקים נכתב כי העסקים אשר יהיו זכאים למענק יוקמו ברחובות חרשי הברזל, בעלי המלאכה, הרכב, הגלגל, בית היוצר. עוד מצוין בקול הקורא כי "כל מבקש מתחייב בהגשת הבקשה כי במקרה של קבלת המענק, הוא יפעיל את בית העסק לתקופה של 12 חודשים ממועד פתיחתו לקהל הרחב, וכן לא יערוך שינויים מהותיים בבית העסק, לרבות שינוי קונספט ושינוי בימי ושעות הפעילות, ללא קבלת אישור מראש".



בהמשך, מפרט המכרז את התנאים והקריטריונים שבהם צריכים היזמים לעבוד: ניסיון בהפעלת בית עסק, בדגש על בתי עסק בתחום חיי הלילה; השפעת בית העסק על תרבות חיי הלילה באזור הזכאות והתאמתו למרחב; יכולת בית העסק להוות מוקד משיכה עבור תיירים ותושבים; מקורות מימון נוספים ועוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר