סמוך לפעוטון (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
סמוך לפעוטון (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

התינוק שנחנק בפעוטון בגאולה: פונה במצב קשה לשערי צדק

פרמדיקים של מד"א הוזעקו לפעוטון בשכונת גאולה בעקבות דיווח על תינוק כבן שנה שנחנק בעת שתיית מרק - צוותי הרפואה ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו במצב קשה לשערי צדק

פורסם בתאריך: 4.11.19 13:18

תינוק כבן שנה נחנק בעת שתיית מרק בפעוטון בשכונת גאולה – פרמדיקים של מד"א הוזעקו לפעוטון והחלו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות, שבסופן ליבו חזר לפעום. הוא פונה במצב קשה ולא יציב לשערי צדק.

ממד"א נמסר: "בשעה 12:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פעוט מחוסר הכרה בפעוטון בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בתינוק כבן שנה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



במד"א מציינים כי "מדובר ככל הנראה בפעוט שנחנק בזמן האוכל ואיבד את הכרתו. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, וכאשר ליבו חזר לפעום, פינו אותו לבית החולים שערי צדק – תינוק כבן שנה במצב קשה ולא יציב כשהוא מונשם".

החובשים במד"א יוני כהן ומשה חמד סיפרו: "הגענו למקום בבימבולנס של מד"א ואופנוע. מיד כשנכנסנו לדירה ראינו את הפעוט מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. תוך כדי הבדיקות הרפואיות הראשוניות וביצוע פעולות ההחייאה סיפרו לנו שהוא איבד את הכרתו במהלך האוכל. יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ המשכנו את הטיפול הרפואי וכאשר ליבו של התינוק חזר לפעום ומצבו התייצב מעט פינינו אותו במצב קשה לבית החולים כשהוא מונשם".


המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)

המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר