זירת רצח בני הזוג כדורי בארמון הנציב, עו''ד יהודה שושן, עו''ד קובי קמר - צילומים אוליבייה פיטוסי, יורם מלכאן, פרטי
זירת רצח בני הזוג כדורי בארמון הנציב, עו''ד יהודה שושן, עו''ד קובי קמר (צילומים: אוליבייה פיטוסי, יורם מלכאן, פרטי)

איסור הפרסום בחקירת רצח הזוג כדורי ז"ל: "ההערכה היא שהזמן הזה נועד לתת לחשודים לעשות טעות"

הסנגורים הפלילים עו"ד קובי קמר ועו"ד יהודה שושן מנתחים את הסיבות שהובילו השבוע, כ-10 חודשים לאחר הרצח, להארכת צו איסור הפרסום ב-3 חודשים נוספים

פורסם בתאריך: 5.11.19 08:12

הארכת צו איסור הפרסום על חקירת בני הזוג כדורי בארמון הנציב מעוררות סקרנות רבה סביב עולם המשפט והפלילים בירושלים. כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ביום ראשון האחרון (3.11) נעתר בית משפט השלום בעיר לבקשת משטרת ירושלים והאריך את צו איסור הפרסום על חקירת הרצח בלא פחות משלושה חודשים – עד ליום 4.2.20. היתה זו הארכת הצו העשירית, אך בניגוד לפעמים הקודמות – אז הוארך צו איסור הפרסום בחודש ימים – הפעם הוא הוארך, כאמור, בשלושה חודשים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"כל העיר" פנה לסנגורים פלילים ותיקים ומוכרים בירושלים על מנת שינסו לנתח את הארכת הצו לתקופה כה ארוכה. עו"ד קובי קמר, יו"ר הפורום הפלילי בלשכת עורכי הדין בישראל ומהסנגורים הפליליים הבולטים והוותיקים בעיר, מבקש בראשית דבריו להדגיש כי "קשה לדבר על השוואה ממקרים קודמים למקרה של רצח כדורי, כי לעולם כל דבר עומד בפני עצמו. בכל מקרה, צווי איסור פרסום ניתנים כדי למנוע דליפת חומרים, בעיקר פרטים מוכמנים, שיכולים לסייע לה בעתיד בתרגילי חקירה שונים מול החשודים".


תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)

תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)


עו"ד קמר מוסיף ומשער כי "מן הסתם יש למשטרה תוכניות עבודה וכיווני חקירה. יש מצבים בהם החוקרים רוצים לשמור לעצמם את גורם ההפתעה, הם רוצים להרדים את החשודים, שאף אחד לא יזהה שהמשטרה בעקבותיו. ההערכה היא שהזמן הזה נועד לתת לחשודים לעשות טעות, שאותה ניתן יהיה לנצל. אני חושב שהמשטרה סוף-סוף המשטרה נהגה בחכמה כשהיא ביקשה את הארכת צו איסור הפרסום לתקופה ארוכה. אני סבור, וכבר ציינתי זאת, שבעבר המשטרה פעלה בחופזה רבה ועשתה טעויות, שלדעתי פגעו בחקירה. אני לא מכיר את החומר אבל על פניו זה נראה ככה, יתכן שבמשטרה למדו את הלקח והחליטו להיזהר הרבה יותר".



פלילסט ותיק אחר, עו"ד יהודה שושן, שייצג מאות חשודים בפלילים, מסביר בשיחה עם "כל העיר" כי "בקשות מסוג זה עשויות ללמד שלמשטרה יש חומר חסוי, ולא רוצים לעורר שאלות סביב החקירה".

עו"ד שושן מוסיף ומעריך כי "צריך לצאת מנקודת הנחה שהמשטרה גם מבצעת פעולות סמויות לצורך איסוף והשלמת ראיות, זה קורה לא מעט פעמים בחקירות".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דוד

    במלחמת יום כיפור גולדה לא האמינה למודיעין וישראל הפסידה אלפי חיילים. במלחמת העולם השניה הצבא הצרפתי לא האמין למודיעין שלו ולא הפציץ את השיירות הגרמניות והיה יכול למנוע את מלחמת העולם השניה. ברצח כדורי הימר לא האמין למידע שנמסר לו ולכן הרצח לא נפתר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר