שוקי כהן ז"ל ורעייתו ענת כהן, זירת התאונה שבה נהרג שוקי כהן ז"ל (צילומים: באדיבות המשפחה, דוברות המשטרה)
שוקי כהן ז"ל ורעייתו ענת כהן, זירת התאונה שבה נהרג שוקי כהן ז"ל (צילומים: באדיבות המשפחה, דוברות המשטרה)

הנהג שפגע בשוקי כהן ז"ל ישוחרר למעצר בית. בני המשפחה זועמים – "מאבדים אמון במערכת"

התאונה הקטלנית בגילה לפני שלושה חודשים: ביום שישי צפוי הנהג הפוגע להשתחרר למעצר בית בתנאים מגבילים בהוראת בית המשפט. בשיחה עם "כל העיר" אומר בנו של שוקי כהן ז"ל - "מאוד קשה להכלה, לא פשוט"

פורסם בתאריך: 5.12.19 19:37

הנהג שפגע בשוקי כהן ז"ל וברעייתו ענת כהן בתאונה הקטלנית בצומת הרוזמרין בגילה בראש השנה האחרון (1.10) צפוי להשתחרר עוד השבוע למעצר בית בתנאים מגבילים. כך נודע ל"כל העיר".

בני המשפחה מגיבים בזעם להחלטת בית המשפט ובשיחה עם "כל העיר" הם אומרים: "זה מאוד קשה להכלה. לא פשוט בכלל. כך נראת מערכת המשפט בישראל. אנחנו מתחילים לאבד אמון במערכת. התחושות לא פשוטות".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כזכור, כנגד הנהג הפוגע הוגש לפני כחודש וחצי כתב אישום המייחס לו 'המתה בקלות הדעת'. כמו כן הוגש כתב אישום כנגד נהג נוסף שחשוד במעורבות בתאונה. מכתב האישום עולה כי שני הנהגים נסעו בכביש בגין במהירות שיא תוך כדי שהם מסכנים את הנהגים האחרים – במהלך הנסיעה הם שאלו אחד את השני: "איפה אתה רוצה לתת גז?"; "ישר או זיגזגים?". בכתב האישום מצוין כי הנאשם המרכזי, בן 27, תושב בית צפאפא, נסע לתוך צומת הרוזמרין במהירות שיא, ולאחר שאיבד שליטה על הרכב הוא התנגש בעוצמה ברכב של הזוג כהן.

כאמור, שוקי כהן ז"ל נהרג, בן 58 במותו, ואשתו ענת כהן, מורה ומחנכת במקיף גילה, עדיין מאושפזת במצב קשה בבית החולים שערי צדק.

במהלך החקירה נאספו ממצאים וראיות, ביניהם סרטון שאותר על ידי חוקרי המשטרה שבו נראים שני הנהגים מתחרים ביניהם בכביש בגין, כאשר הנאשם המרכזי, שנהג ברכב מסוג שברולט, אף הגיע עם רכבו למהירות של 225 קמ"ש.



מעצרם של שני הנאשמים הוארך עד החלטה אחרת, אולם החשוד המשני שוחרר לביתו לפני כשבועיים ואילו החשוד המרכזי, הנהג שפגע עם רכבו ברכבם של בני הזוג כהן, נותר במעצר. כעת החליט בית המשפט לשחררו בתנאים מגבילים – עם איזוק אלקטורני. השחרור צפוי לצאת אל הפועל ביום שישי.

עו"ד של הנהג לא מסר את תגובתו למרות פניית "כל העיר".

מפרקליטות מחוז ירושלים נמסר בתגובה: "הפרקליטות ביקשה את מעצר החשוד, אולם ביום שני האחרון (2.12) החליט השופט לשחרר לאיזוק אלקטרוני. השחרור עוד לא בוצע כי טרם התקבל אישור על התקנת האזיק".



תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איך אפשר להגיב לדבר כזה? לבכות? לזעוק בכל הכוח? אטימות בלתי נתפסת. מכשירים את הרצח הבא. זהו רצח, בלי לייפות את המציאות. הנהג לא 'פגע' בשוקי כהן ז"ל, הוא רצח אותו !!!

  2. עובד

    אם בית המשפט משחרר נהג כזה למה שנוהגים אחרים יפסיקו להתפרע על הכביש ויש הרבה כאלה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר