הדמיה של בניין מובילאיי בהר חוצבים (הדמיה: Viewpoint)
הדמיה של בניין מובילאיי בהר חוצבים (הדמיה: Viewpoint)

במקום 30 קומות – 9 קומות: מתחם מובילאיי בהר חוצבים מתכווץ

חברת מובילאיי החליטה לצמצם את היקף הבנייה במתחם החדש שנבנה בהר חוצבים: במקום 30 קומות - ייבנו 9 קומות. הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה אישרה את התוכנית המצומצמת

פורסם בתאריך: 20.1.20 16:28

התוכנית להקמת הבניין החדש של חברת מובילאיי בהר חוצבים מתכווצת. חברת ההייטק החליטה לצמצם את היקף הבנייה – כך שהבניין החדש יכלול 9 קומות, זאת במקום 30 קומות לפי התכנון המקורי. הוועדה המקומית לתכנון לבנייה אישרה את התוכנית המצומצמת להקמת הבניין החדש.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כפי שפורסם לא אחת ב"כל העיר" לפי התוכנית המקורית, חברת מובילאיי, שמתמחה בפיתוח ובייצור מערכות סיוע למניעת תאונות דרכים, תכננה לבנות 4 בניינים בגובה 10 קומות ומגדל בגובה 30 קומות – בשטח כולל של כ-12 דונמים. כעת, במקום התוכנית הגרנדיוזית, מובילאיי פעלה לצמצם את היקף הבנייה שיכלות 5 מבנים בגובה 9 קומות.

בעיריית ירושלים מציינים כי הוועדה המקומית לתכנון ולבניה בירושלים בראשות סגן ראש העיר אליעזר ראוכברגר (דגל התורה), אישרה את הפרויקט שתוכנן על ידי משה צור אדריכלים בוני ערים בע"מ – מדובר בהקמת מבנה עילי והקמת 4 בנייני משרדים בגובה 9 קומות וגג טכני של חברת מובילאיי, ברחוב שלמה הלוי בהר חוצבים. בעירייה מוסיפים ואומרים כי "התוכנית כוללת מבני קמפוס עבור משרדי מובילאיי, משרדים, חדרי ישיבות, חדרי הנקה, אולמות הדרכה והתכנסות, חדרי מחשב, מועדון חיצוני ושטחי גינון. לכל המבנים תהיה כניסה ראשית מכיכר רחוב שלמה מומו וההתפצלות למבנים תעשיה על-ידי הפטיו והאודיטוריום.

ראש העיר משה ליאון מוסר כי "מובילאיי היא גאווה ירושלמית שמציבה את ירושלים כמובילה בתחום פיתוח הרכב האוטונומי. התרחבותה של מובילאיי בירושלים מעידה על חוזקו ועוצמתו של ענף ההייטק בירושלים אשר פורח ומתרחב. נמשיך לפתח את תעשיית ההייטק בעיר ונפעל למשיכת חברות נוספות לירושלים, שיחזקו את העיר וייצרו מקומות עבודה חדשים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר