אלי אריש (צילום: מתוך הטוויטר של "חדשות כאן")
אלי אריש (צילום: מתוך הטוויטר של "חדשות כאן")

הותר לפרסום: נעצר חשוד בניסיון החיסול של העבריין המוכר אלי אריש בירושלים

משטרת ירושלים עצרה חשוד בניסיון הרצח של העבריין המוכר אלי אריש, שהתרחש לפני כחודש בשכונת רמות בירושלים - נגד החשוד, בן 24, הוגשה הצהרת תובע

פורסם בתאריך: 11.2.20 14:17

הותר לפרסום: משטרת ירושלים עצרה חשוד בניסיון הרצח של העבריין המוכר אלי אריש, שהתרחש לפני כחודש בשכונת רמות בירושלים. לפני זמן קצר הוגשה נגד החשוד, בן 24, הצהרת תובע.

עוד הותר לפרסום כי צוות החקירה הצליח לאתר את האקדח שבו לפי החשד השתמש החשוד. מדובר בחשוד שמקורב לכנופיה אחרת בירושלים – הרקע לניסיון הרצח הוא כספי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אריש, כזכור, נורה סמוך לביתו ברמות לפני כחודש – הוא נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים שערי צדק.

במשטרת ירושלים מוסרים לפני זמן קצר כי "בתאריך 13.1.2020, בשעות הבוקר, הוזעקו כוחות משטרה גדולים לשכונת רמות, בעקבות דיווח על ירי שבוצע לעבר תושב המקום בעקבותיו נפצע ופונה במצב קשה. חקירת המשטרה ('משחקי כוחות') שהוטלה ונוהלה עד כה תחת צו איסור פרסום ביחידה המרכזית של המשטרה, תוך שימוש נרחב באמצעים טכנולוגים מתקדמים, הובילה את חוקרי המשטרה לזהותו של החשוד (24, ירושלים) בירי ומעצרו כבר באותו לילה לחקירה בחשד לניסיון רצח. בחיפוש שערכו השוטרים בנתיב הימלטות החשוד, הצליחו לאתר את האקדח בו עפ"י החשד השתמש החשוד וכן ממצאים פורנזיים נוספים".

פקד משה לויטן, ראש צוות החקירה בימ"ר ירושלים מוסיף ומספר כי "ב-13.1 התקבל דיווח על פצוע ירי בשכונת רמות במצב קשה. מפקד המחוז החליט להטיל את החקירה על ימ"ר ירושלים. עוד באותו הבוקר התחקנו אחרי מסלולו של החשוד ואותר משתיק הקול ששימש את החשוד לביצוע הרצח. החשוד בחר בשעת כושר מתאימה לביצוע העבירה המיוחסת לו. במהלך החקירה נמצאו ממצאים פורנזיים אשר קשרו את החשוד למעשה, והיום הוגשה בבית המשפט הצהרת תובע בעניינו".


פקד משה לויטן, ראש צוות החקירה בימ"ר ירושלים:


במשטרה מוסיפים ומציינים כי "עם התקדמות החקירה, התחזק חשדם של החוקרים כי החשוד עפ"י החשד באותו בוקר עקב אחר הקורבן תוך שהוא מחליף עפ"י החשד את בגדיו מספר פעמים, עד לרגע בו ביצע את העבירה ונמלט מהמקום, וזאת ככל הנראה על רקע סכסוך מתמשך".


סמוך לזירת הירי, הבוקר ברמות (צילום: דוברות המשטרה)

סמוך לזירת הירי בשכונת רמות (צילום: דוברות המשטרה)


כאמור, חומר הראיות שגובש על ידי חוקרי המשטרה תוך חקירה ממוקדת של החשוד, הבשילו לכדי הגשת הצהרת התובע לפני זמן קצר בבית משפט השלום, שהאריך את מעצרו של החשוד עד תאריך 14.2.20.


האקדח שנמצא שלפי החשד שימש את החשוד נגד אלי אריש (צילום: דוברות המשטרה)

האקדח שנמצא שלפי החשד שימש את החשוד (צילום: דוברות המשטרה)


מהמשטרה נמסר: "חקירה מהירה וממוקדת של חוקרי המשטרה תוך שימוש נרחב באמצעים המתקדמים העומדים לרשותם, הובילו למעצרו המהיר של החשוד והבאתו לדין בגין העבירה. משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות פגיעה ופתרון סכסוכים באלימות, ובמיוחד אלו שנעשים תוך סיכון חייהם של האזרחים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אנונימי

    הוא מרגיש מצוין לא כמו שהתקשורת מספרת.
    כמו סטירה קטנה מקבל וזה עובר! שום דבר לא ישפיע על עתידו כל יום יותר טוב מאי פעם הקדוש ברוך הוא אוהב אותו !

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר