אלי אריש (צילום: מתוך הטוויטר של "חדשות כאן")
אלי אריש (צילום: מתוך הטוויטר של "חדשות כאן")

היעד לניסיון החיסול בירושלים: העבריין המוכר אלי אריש

הבוקר בשכונת רמות - רוכב אופנוע ניסה לחסל את אלי אריש, עבריין מוכר בירושלים, שמאושפז במצב קשה בבית החולים שערי צדק; המשטרה חוקרת

פורסם בתאריך: 13.1.20 11:06

ניסיון החיסול הבוקר בשכונת רמות בירושלים כוון לעבריין המוכר אלי אריש. לפי החשד אלמוני, רוכב על אופנוע, ירה לעברו של אריש. בניסיון להתחמק מהכדורים, קפץ אריש מעל גדר ונפצע באורח קשה. רוכב האופנוע נמלט מהמקום.

כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר", החשוד נמלט מהזירה – המשטרה פתחה בסריקות. אריש פונה במצב קשה לבית החולים שערי צדק. הוא נפצע מירי בפלג גופו העליון. בשערי צדק מדווחים כי אריש מורדם ומונשם ועובר כעת טיפול דחוף ביחידה לרדיולוגיה פולשנית, לאחר מכן הוא יועבר להמשך טיפול ביחידה לטיפול נמרץ.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


סמוך לזירת הירי, הבוקר ברמות (צילום: דוברות המשטרה)

סמוך לזירת הירי, הבוקר ברמות (צילום: דוברות המשטרה)


כזכור, שמו של אריש עלה לכותרות רק לפני כחודש, כשנעצר במסגרת חקירת רצח בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל בארמון הנציב, ושוחרר על ידי בית משפט השלום לאחר שלא נמצא חשד סביר. עם צאתו מבית המשפט, שוחח אריש עם כלי התקשורת שנכחו במקום, ובין השאר הוא טען: "מתנכלים לי באופן שיטתי".

אריש השתייך לפי החשד בעשור הקודם לארגון הפשיעה בראשות אלי נעים, המכונה "קוסם", והוא נעצר כמה וכמה פעמים בהקשר של פרשיות פליליות שונות.

אין זו הפעם הראשונה שבה מנסים לחסל את אריש. לפני כ-15 שנה אריש ניצל מניסיון לחסלו – אלמוני נגיש אליו כשהוא ישב ברכבו, ירה בפניו וכתוצאה מהירי הוא נפצע באורח בינוני. כחצי שנה לאחר מכן, באפריל 2006, סיכלה המשטרה ניסיון חיסולו כשהמשטרה עצרה על חם שני חשודים שהניחו מטען חבלה מתחת לרכבו של אריש.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. אחד ש...

    איזה באסה.
    חבל (שהוא לא הצליח).
    עכשיו הטיפול בו יעלה לנו המון כסף, ולא מדובר פה במישהו שחסרונו היה גורם לנו להרגשה של פיספוס כלשהוא.

  2. מכירה

    אלו שיטות של המשטרה לחסל מסומנים לרדיפה והיתנכלות כן המישטרה מיתנקשת

  3. אדל

    אנשים רעים יש לבנאדם הזה 10 ילדים והוא תלמיד ישיבה הוא צדיק גדול וכל מי שמדבר עליו שאלוהים ישלם לו הלוואי שכל אחד ואחד ומדבר עליו בצורה כזאת בלי להכיר את הבנאדם ישרף בעודו בחיים איכסה על הפרצוף שלכם יא משועממים הלוואי ואחד ההורים שלכם יהיה במצב הרבה יותר קשה ומסובך אוי כמה שאני אשמח אני אבוא לנתק אותו מהמכשירים ואיך אמרתם ״הרי זה משובח״ מאחלת לכם מוות בייסורים !

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני מכיר אותו…הוא בן אדם זהב מזמן יצא ממעגל הפשע
    נאחל לו רפואה שלמה…אמן

  5. אנונימי

    שולה והשני אמן תראו את כל המשפחה שלכם נשרפת כי ככל שתחוסלו הרי זה משובח ומוטב ששתחוסלו כי אפאחד לא ירגיש בחסרונכם תשרםו ימח שמכם

  6. יהודי חרד

    }}}42 שנות שילטון ליכוד דתיים וחרדים
    ישראל מעצמת שחיתות ופשע.
    נתניהו מלך ישראל.

  7. יצחק

    רפואה שלימה במהרה אמן.בן אדם טוב שרוצה ומחפש את השם.לכל אדם מגיע להשתנות ואם רק אחד יאמין בו אבל באמת יאמין אז גם הוא יצליח להשתקם ולחזור בתשובה בדיוק כמו שהוא רוצה

  8. אנונימי

    אמו שתיהיה רפואה שלימה חיימשלי הבן אדם הזה כמה טוב הוא רק עושה לאנשים בעזרת ה' מאחלת לו את כל הטוב שבעולםםם אין אנשים טובים כמוהו ובאמת חבל על מי שמדבר כמו חרא ולא מכיר אותו, ובכללי לבוא לדבר על מישהו רק בגלל שהרשת מציירת אותו איך שהם רוצים שזה יראה ואיך באמת יתיחסו אליהם ופאקינג אנשים אוכלים את זה. זה עצוב!!! תתעוררו הרשת היא שמאלנית ומעוניינת שיתיחסו אליה איך אתם יורדים לרמה ומאמינים הוא בנאדם שמחזיר אננשים בתשובה ועושה חסדים ורק טוב, תמיד הבית שלו פתוח לכולם תתתבישו לכם ה' ישלם לכם כבר, הצעה שלי תעיפו את התגובות המגעילות שכתבתם ככה לא מדברים על מישהו שלא מכירים וחא מישהו פשוט מישהו שה' הולך איתו והוא צדיק ירא שמיים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר