המחבל ערפאת ארפאעיה, אורי אנסבכר ז"ל (צילומים: אוליבייה פיטוסי, באדיבות המשפחה)
המחבל ערפאת ארפאעיה, אורי אנסבכר ז"ל (צילומים: אוליבייה פיטוסי, באדיבות המשפחה)

"באלימות קשה ובאכזריות": הנאשם ברצח אורי אנסבכר ז"ל הודה בעבירות

לאחר ששתק בדיונים למעלה משנה: הנאשם ערפאת ארפאעיה ביקש לשוחח עם אמו - לאחר מכן הוא הודה בבית המשפט המחוזי בירושלים כי הוא אנס ורצח את אורי אנסבכר ז"ל לפני שנה וארבעה חודשים בעין יעל. הכרעת הדין תינתן בהמשך

פורסם בתאריך: 7.6.20 12:14

היום, ראשון, 7.6, הודה המחבל ערפאת ארפאעיה כי הוא אנס ורצח את אורי אנסבכר ז"ל לפני שנה וארבעה חודשים בעין יעל. ארפאעיה הודה באישומים שיוחסו לו לאחר ששתק למעלה משנה במהלך כל הדיונים. הנאשם ביקש לערוך שיחת טלפון עם אמו – לאחר שהוא שוחח עימה הודה ארפאעיה באונס וברצח. הכרעת הדין תינתן בהמשך.

בית המשפט המחוזי בירושלים קבע היום כי "הנאשם תקף את אורי אנסבכר ז"ל זכרונה לברכה באלימות קשה ובאכזריות ורצח אותה כפי שפורט בכתב האישום. עוד נקבע כי העבירות בוצעו ממניע לאומני. הכרעת הדין תינתן במועד אחר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בכתב האישום שהוגש נגד ארפאעיה, בן 29, מחברון, מתואר כי "בשעות הבוקר המאוחרות של ה-7 בפברואר 2019 יצאה אורי אנסבכר, בת 19 ששירתה כבת שירות לאומי במרכז יעלים לילדים ונוער בסיכון באזור עין יעל בירושלים, אל היער בסמוך לעין יעל כשברשותה צרור דפים לכתיבה. למקום הגיע הנאשם ארפאעיה, תושב חברון בן 29 ללא אישור כניסה לישראל, כשברשותו סכין. הוא הבחין באור והחליט להרוג אותה בשל היותה יהודיה. הוא תקף את אורי באלימות קשה ובאכזריות. אורי נאבקה בו, אך הנאשם התגבר על התנגדותה, פגע בה פגיעה גופנית קשה, וכן דקר אותה מספר רב של פעמים בכל חלקי גופה באמצעות הסכין. דקירות הסכין גרמו למותה".


אורי אנסבכר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אורי אנסבכר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


כפי שפורסם ב"כל העיר" למעלה מיממה מאז שנמצאה גופתה של אורי אנסבכר ז"ל, בת ה-19, שנרצחה באכזריות, נעצר ארפאעיה בחשד לרצח בפעילות משותפת של שב"כ, צה"ל, מג"ב, ימ"מ ומשטרה. כפי שפורסם, ארפאעיה תיאר בחקירתו במשטרה כי החליט לרצוח יהודי ולשם כך רכש כיפה לדבריו, "קניתי את הכיפה שבועיים לפני הרצח, כדי שאוכל להיכנס לישראל מבלי שיחשדו בי ושלא יזהו שאני שב"ח (שוהה בלתי חוקי)". בהמשך תיאר ארפאעיה כי יצא מביתו שבחברון, כאשר הוא מצויד בכיפה ואת הסכין הוא החביא בבגדיו. "לקחתי סכין וכיפה – ויצאתי לרצוח יהודים בגלל הכיבוש ובגלל היחס לעוברים במחסומים בירושלים", כך סיפר.

ארפאעיה הגיע ליער ליד עין יעל – באותו זמן אסנבכר ז"ל היתה באזור. "ראיתי בחורה. אמרתי לה בערבית 'שלום, אני ערבי'. ראיתי שהיא לא מבינה מה שאמרתי'", כך סיפר. בהמשך הוא מתאר כיצד הוא התנפל עליה, דקר אותה שלוש פעמים באמצעות הסכין. לדבריו אנסבכר ז"ל ניסתה להתנגד ואף צעקה, אך המקום היה שומם: "סתמתי את הפה שלה עם צעיף", כך אמר בחקירה. ארפאעיה גרר אותה למרחק של 150 מטרים ושוב דקר אותה וכפת את ידיה באמצעות חגורה. לאחר מכן הוא אנס אותה, לקח את הטלפון הנייד שלה ונמלט מהמקום. בהמשך הדרך הוא השליך את כרטיס הזיכרון של הטלפון הנייד של אנסבכר ז"ל על הקרקע. לאחר כמה שעות הוא כבר היה ברמאללה לאחר שנסע במונית.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ציונית בנשמתה

    עכשיו הוא ישב בבית מלון יותר מפואר מהבית שלו שבחברון, יקבל טיפולי שיניים וכל הטיפולים הרפואיים בחינם, ילמד באוניברסיטה בחינם כמובן, בסוף ישתחרר בעסקת שבויים כמו הרוצחים בסבארו ובעוד מקומות.
    לכבוד מדינת ישראל, לכבוד מדינה עם הנפש היפה, לכבוד השמאלניים שמניפים את דגל פלסטין.
    לכבוד ארץ מולדתי ישראל שהורי עזבו את החנות שלהם בגולה כדי לעבוד בתור פועל בניין ועוזרת בית.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עצוב, כואב מזעזע
    ה' יקום דמה של אורי הזכה והטהורה ז'ל
    חיזוק ותנחומים למשפחתה האצילית

  3. מרים

    אינני זוכרת זעזוע כל כך קשה כמו הארוע הזה!!!
    האפקט של פרטי הארוע היה כמו סטירה מצלצלת!
    כל היום שרנו ושמענו מוסיקה עצובה
    זה היה אגרוף לבטן הרכה!
    ידענו בארץ הרבה פיגועים
    ועדיין משהו פה היה מטלטל בעוצמה!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר